وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

انواع درب های ضد سرقت

1- درب ضد سرقت ساده فلزی

درب ضد سرقت باید بسته به محل مورد نظر انتخاب شود که هر کدام ویژگی متفاوتی هم دارند مثلا از درب های ضد سرقت ساده فلزی که تشکیل شده از دو لایه ورق سخت به ضخامت یک میلی متری در هر دو طرف درب و یک لایه عایق صدا و دما در لایه میانی هستند برای آپارتمان هایی مناسب هستند که امکان تولید سروصدا به وسیله سارقین برای خراب کردن درب امکان پذیر نیست، می توان استفاده کرد.

2- درب ضد سرقت فولادی

از مدل درب های ضد سرقت فولادی یا Openwork که مانند فولاد و یا آهن نرم می باشد که برای مکان هایی مانند کارخانه ها و کارگاههای خارج از شهر که امکان تخریب نداشته باشد می توان استفاده کرد/ در این مدل ازدرب ها نه تنها ضخامت لایه های فولادی در دو طرف درب به دو میلی متر افزایش می یابد بلکه لایه میانی هم به همراه تزریق مواد ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد تخریب اضافه شده است.


3- درب ضد سرقت فایبرگلاس (چوبی)


درب های ضد سرقت فایبر گلاس و یا درب چوبی که با درب های چوبی کاملا متفاوت است و ظاهری بسیار شیک دارد این مدل از درب ها دارای ترکیبی از چوب و فلز می باشند بدین صورت که در دو طرف درب ورقه هایی از فلز و یا آلیاژ فلز که دارای مقاومت زیادی است قرار داده شده است و روی آن با ورقه چوب ام دی اف پوشیده شده است. برای داخل این مدل درب ها از پشم سنگ استفاده می کنند تا فلزاتی که در داخل درب ها تعبیه شده است در برابر آسیب ها و قارچ ها ایمن باشد درب های ضد سرقت صدا را نیز انتقال نمی دهند.

از خدمات  درب ضد سرقت آتاک درب، تنوع مدل ها و رنگ های درب ضد سرقت که سلیقه های مشتریان خود را در نظر می گیرد و درب های مورد پسند آن ها را با قیمت مناسب تامین می کند.

قطعات درب ضد سرقت

قفل: در حال حاضر بیشتر از قفل هوشمند برقی و یا الکتریکی در ساخت درب ضد سرقت استفاده می کنند و قفل جز اجزای اصلی درب ضد سرقت است. دلیل محبوبیت قفل های هوشمند این است که شما می توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود آن را کنترل کنید و برای باز کردن در باید کلید الکترونیکی داشته باشید.


لولا: لولا درب ضد سرقت جز اجزای مهم است. دلیل این امر این است که لولای درب ضد سرقت از داخل و خارج پنهان است و سارق نمی تواند به راحتی درب را باز کند. تعداد لولای بکار رفته در درب ضد سرقت ۴ عدد است و زمانی قابل مشاهده است که درب تا ۹۰ درجه باز شود. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که جنس لولای انتخاب شده باید مرغوب باشد تا بتواند وزن درب ضد سرقت را تحمل کند.


چشمی: شما می توانید با استفاده از چشمی که یک لنز کوچک است فردی که بیرون است را ببینید.


ورق فلز در لایه میانی درب: در واقع می توان گفت ورق فولادی جز اجزای خاص درب ضد سرقت است. این ورقه ضخامتی به اندازه ۱/۵ میلی متری دارد و در لایه میانی درب قرار می گیرد. نقش این لایه این است که از شکسته شدن درب جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد سارق به راحتی وارد منزل و یا محل کار شما شود.


لایه عایق: یک لایق عایق تک صوتی و حرارتی از جنس پشم سنگ، پلی اورتان و یا پلی استایرن است و جز اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت است. این لایه نقش بسیار زیادی در عایق شدن درب در برابر حرارت و صدا و …. دارد.


چهارچوب درب ضد سرقت: برای ساخت چهارچوب درب ضد سرقت از یک ورقه فلزی با ضخامت ۱/۵ الی ۲ میلی متر و عرض ۷ سانتی متر استفاده می کنند که باعث استحکام بخشیدن به درب می شود. برای افزایش مقاومت چهار چوب درب معمولاً قبل از کار گذاشتن، آن را با رنگ پودری الکترواستاتیک رنگ می کنند و در دمای ۲۲۰ درجه سانتی گراد حرارت می دهند. باید به این نکته توجه کنید بهترین نوع چهارچوب درب ضد سرقت از جنس آهن و یا فولاد است و ضخامت آن باید ۱۸ سانتی متر باشد.


اگر دستگیره نباشد شما نمی توانید درب ضد گلوله را باز و بسته کنید. بنابراین دستگیره جز اجزای اصلی درب ضد سرقت است. قبلاً جنس دستگیره درب چوب و یا فلز بوده است اما امروزه تولید کنندگان سعی می کنند دستگیره های بهتر و زیباتری را تولید کنند تا بتوانند نظر مشتریان را به خود جلب کنند.

اهداف درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین تفاوت های درب ضد سرقت با درب معمولی، ایمنی، امنیت بالا و همچنین ابزار و یراقی است که در ساخت آن استفاده می شود. ابزار استفاده شده در این درب ها آنها را عایق صوتی و حرارتی نموده است و شما می توانید در صورت نیاز تجهیزات امنیتی جانبی بیشتری را بر روی درب قرار دهید. این در صورتی است که درب های معمولی این قابلیت را ندارند. آتاک درب برای اینکه بتواند در جهت تکریم ارباب رجوع بعنوان مشتری همیشه پیش قدم باشد یکسری اهداف اولیه تنظیم کرده است که در زیر به برخی از این اهداف اشاره شده است:

رضایت مشتری

افزایش ایمنی درب ها

افزایش کیفیت محصولات

افزایش سهم بازار

صادرات محصولات درب ضد سرقت

ضد دیلم کردن کلیه درب ها

همکاری با موسسات علمی و دانشگاهی

تاسیس دانشگاه فنی درب ضد سرقت

طراحی های به روز درب ها

تولید درب لابی

تولید درب داخلی تمام چوب

راه اندازی سیستم مکاتبات آن لاین با مشتری

خدمت به کشور

درب ضد سرقت ( ضد اسید) آتاک درب در محصولات خود از لحاظ فنی به گونه ایی عمل کرده اند که جلوی ورود سارقان با استفاده از ریختن اسید در مغزی قفل ها گرفته شود و با ایجاد تغییرات پایه ایی و مهندسی شده به این مهم دست یافته اند.




درب لابی

تجربه نشان می دهد که ساختمان های نوساز امروی و بناهای قدیمی بیشتر تمایل پیدا کرده اند به خرید درب لابی با تکنولوژی ساخت درب ضدسرقت یعنی اینکه بیشتر تمایل دارند در عین حال با حفظ زیبایی چوب از ایمنی نیز برخوردار شوند . یکی از خدماتی که درب ضد سرقت آتاک ارائه می دهد ساخت درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید با زیر ساخت داخلی درب فلزی است. در نظر گرفتن معیارهای اولیه برای درب با توجه به شرایط محیطی و طرح کلی بنا و معماری طرح ساختمان باعث میشود بتوانید در زمان انتخاب و خرید ، در سفارش خود را بر اساس نوع معماری و دکوراسیون ساختمان و یا ویلای خود انتخاب بهتری داشته باشید.

درب لابی در تمامی ساختمان های لوکس قابل استفاده است و تقریبا برای امنیت بیشتر ساختمان نصب می شود حتما باید ضد سرقت باشد و از قفل ضد سرقت نیز بهره برده باشد. درب لابی نیز از تمامی ویژگی های درب های ضد سرقت بهره برده است. چون درب لابی در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرد که باعث رنگ پریدگی نیز می شود از جنس MDF استفاده می شود. درب لابی علاوه بر ضد سرقت بودن باید مستحکم باشد و دارای عایق حرارتی، سرما، رطوبت و نیز صدا باشد تا هیچ گونه آلودگی صوتی و گرد و خاک را به داخل ساختمان راه ندهد. درب ضدسرقت آتاک درب  با استفاده از کادر مجرب و متخصصین حوزه مکانیک با استفاده از تکنولوژهای جدید این امکان را فراهم آورده است که بتواند برای مشتریان خود در حوزه های مختلف ساختمان طرح مورد نظر را پیاده سازی نماید. در تولید درب لابی ، ورودی اصلی ساختمان ، ویلا  مسائل فنی بیشماری دخیل هستند که یکی از مهترین آنها که استانداردهای ایمنی بین المللی پیشنهاد می کند این است که درب ضد سرقت لابی باید بگونه ای باشد که بتواند علاوه بر جذابیت ظاهری مورد انتظار مشتری ، ایمنی و محکم بودن خود را نیز داشته باشد.






نمایندگی درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به دلیل ساختمانی که دارد، نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و ایمن تر است. درب ضد سرقت از نظر ساختاری، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. در این نوع درب قفل ها بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. درب های ضد سرقت علاوه بر این که امنیت خانه را تامین می کنند، ویژگی های دیگری از قبیل ضد حریق بودن، عایق در برابر گرما و سرما، رطوبت و صدا را نیز دارا می باشند. مجموعه ی آتاک درب دارای انواع مختلفی از درب های مقاوم به حرارت، سرما و آب که به ترتیب مناسب شهرای جنوبی، شمالغربی و شمالی هستند می باشند.

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد که هر یک از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. قطعا مهم ترین و اصلی ترین قسمت این نوع از درب، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید. آتاک درب دارای متخصصینی می باشد که می تواند راهنمای بسیار خوب و قابل اعتمادی در هنگام خرید شما باشند.

 لولا در اکثر درب های ضد سرقت از خارج و یا از هر دو طرف پنهان است و این امر مانع از باز شدن درب به وسیله اهرم کردن لولا می شود. درب ضد سرقت معمولا از لایه های گوناگون تشکیل شده است. جنس لایه داخلی آنها معمولا از جنس فولاد است که با یک لایه از جنس ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه وغیره روکش شده است. فضای خالی موجود در درب ضد سرقت نیز غالبا به وسیله پشم سنگ پر می شود که این امر باعث می شود درب ضد سرقت عایق صدا و حرارت نیز باشد. آتاک درب، نمایندگی درب ضد سرقت در ایران بوده که دارای استانداردهای جهانی بوده و بخوبی نیاز تمام مشتریان خود را رفع می کند.