وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

درب ضد سرقت کلاسیک

سبک کلاسیک از سبک های معماری است که برگرفته از معماری دوران کلاسیک روم و یونان می باشد. بیشتر سبک‌های معماری(درب ضد سرقت کلاسیک) بعد از رنسانس در اروپا‌ معماری کلاسیک محسوب میشوند. عناصر معماری کلاسیک در زمینه‌های معمارانه متفاوتی به کار گرفته شده‌اند.

با توجه به نیاز تمامی سبک ها به درب های مناسب با سبک خود درب ضد سرقت کلاسیک نیز به تدریج در دنیا طراحی شده و گسترش یافتند.این نوع درب چوبی به صورت تمام چوب و یا روکش چوب می باشد و می تواند شامل عناصری مانند بر جستگی ، قاب های دارای فریم ، کتیبه های لوکس ، منبت های فاخر،تاج های مزین، روکوب و پشت کوب، دستگیره های گلد، کرومیک و برنزی،رنگ های پتینه و پوششی یا پلی اورتان و همچنین رنگ های تیره باشد.

درب های چوبی کلاسیک آتاک درب ایران از چوب های مختلفی مانند چوب راش، بلوط و گردوی آمریکایی در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند. این دسته از درب های آتاک درب ایران که جهت مصارف داخلی، درب لابی و درب ورودی واحد طراحی شده اند دارای روکش های طبیعی چوب همراه با چینش صحیحی از عناصر مورد استفاده در سبک کلاسیک می باشد و مجموعه ای از زیباترین انتخاب ها برای سبک کلاسیک را در اختیار کاربران قرار داده است. در حال حاضر نیز مجموعه ی آتاک درب ایران با بهره مندی از تیم مجرب طراحی خود در حال طراحی دسته های جدیدی از درب های ضد سرقت و ضد دیلم با رویکرد درب ضد سرقت کلاسیک می باشد و به طور پیوسته سعی در تامین نیازهای کاربران کلاسیک دارد.

درب لابی لنگه وسط

 

یکی از خدماتی که درب ضد سرقت آتاک ارائه می دهد ساخت درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید با زیر ساخت داخلی درب فلزی است. در نظر گرفتن معیارهای اولیه برای درب با توجه به شرایط محیطی و طرح کلی بنا و معماری طرح ساختمان باعث میشود بتوانید در زمان انتخاب و خرید ، در سفارش خود را بر اساس نوع معماری و دکوراسیون ساختمان و یا ویلای خود انتخاب بهتری داشته باشید.

امروز در ویلاهای کلاسیک و مدرن با توجه به اهمیت امنیت علاوه بر زیبایی ظاهر درب ضد سرقت بودن نیز در نظر گرفته می شود دقت داشته باشید استفاده از شیشه های سکوریت و همچنین حفظ بین شیشه ها از اصول اولیه ساخت می باشد که آتاک درب با رعایت کلیه موارد دربی زیبا و ایمن برای شما تولید و نصب می کند.

درب ضد سرقت لابی دارای ابعاد متفاوتی هستند و می توان با توجه به نیازمشتری و ابعاد ساختمان، به صورت 2 لنگه بازشو، 1.5 لنگه بازشو و تک لنگه بازشو با 2 نیم لنگه ثابت در دو طرف درب اجرا کرد.

درب لابی لنگه وسط که به عنوان درب ورودی اصلی است حداقل فضای لازم جهت نصب و تولید ان 195 سانتی متر می باشد و طراحان و پیمانکاران می بایست در طراحی اولیه خود در صورتی که به دنبال دربی بزرگ می باشند حتما باید فضای خواسته شده در این مقاله را مد نظر قرار دهند بازشوی مفید این نوع درب ها 100 سانتی متر خواهد بود و دو لنگه دو طرف راست و چپ ثابت خواهند بود.

درب ورودی لنگه وسط با شیشه های دو طرف و یا یا کتیبه های دو طرق این نوع درب لابی ضد سرقت مناسب حهت عرض های 2متر به بالا می باشند و برای تولید ان می بایست حداقل سایز ورودی شما 2متر باشد .


نکات مهم در خرید چهارچوب فلزی


در شرایط اقتصادی این دوران کاهش هزینه و افزایش بهره وری حرف اول را در تمامی پروژه ها می زند. حتما می دانید که قیمت چهارچوب های فلزی بر اساس وزن آن ها تعیین می شود؛ در نتیجه انتخاب چهارچوب های سبک از چند طریق هزینه های شما را کاهش می دهد. هم به طور مستقیم پول کمتری بابت چهارچوب می پردازید و هم وزن کلی سازه را کاهش می دهید و این به معنی صرفه جویی در طراحی و مصالح است   .

مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید چهارچوب فلزی درب ضد سرقت باید مد نظر داشت جنس چهارچوب فلزی است که باید با توجه به نوع و محل استفاده انتخاب و خریداری شود.

 در هنگام خرید چهارچوب فلزی باید مد نظر قرار دهید این است که چهارچوب فلزی خریدارای شده توسط شما دارای جوشکاری با حداکثر کیفیت باشد . این به این دلیل است که مهم ترین عامل در خرید چهارچوب فلزی جوشکاری آن است زیرا یک جوشکاری محکم بسیار بادوام بوده و یکبار برای همیشه یک چهارچوب فلزی با کیفیت خریداری می کنید.

سومین نکته نحوه رنگ آمیزی چهارچوب فلزی است که مهم ترین عامل در انتخاب یک چهارچوب فلزی با کیفیت است . به طور کلی انتخاب رنگ کوره ای بهترین انتخاب است زیرا تداوم و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش های رنگ آمیزی دارد.

 چهار چوب فلزی که فروشنده به شما پیشنهاد می کند دارای جای قفل باشد تا در هنگام نصب نیازی به برش جای قفل توسط شما نباشد.

رنگ و طرح چهارچوب فلزی انتخابی شما با فضا و محیط تناسب داشته باشد . تطبیق پذیری یا سازگاری تحت عنوان Adaptability امروزه یکی از مهم ترین ویژگی های یک معماری قوی است.

درب ضد سرقت ترک اتاک درب حاصل بهترین تجربیات متخصصین درب ضد سرقت اتاک درب در زمینه تعویض درب ایمنی قدیمی(درب ضد سرقت) می باشد که دارای مجموعه درب های ضد سرقت با کیفیت بالا و قیمت درب ضد سرقت مناسب که مورد پسند مشتریان است، می باشد.

درب چوبی مدرن

درب های صاف با هسته‌های توخالی یا پر تولید می‌شوند و سطح آن‌ها یا رنگ شده یا یک روکش چوبی در آن به کار می‌رود. معمولا این نوع درب ها ارزان‌ترین آن‌ها بوده و بسیار مناسب خانه‌های مدرن هستند. معمولا قیمت درب های توخالی ارزان تر از درب چوبی توپرمحاسبه می شود اما ویژگی بارزی که آن ها را جذاب می کند، طراحی بسیار ساده و بدون جزییات‌شان است. همین ویژگی درب های چوبی مدرن را برای اکثر خانه های ایرانی مناسب خواهد کرد.

ممکن است این درب ها دارای روکش‌های چوبی نامتعارف و خاص باشند که قیمت آن‌ها  افزایش می‌دهد. به یاد داشته باشید که در هر شرایطی باید هزینه‌ای بابت نصب و ماده روکش در کنار بگذارید. این درب صاف و ساده دارای یک روکش پیچیده است. برخی از تولیدکننده‌ها تعداد درب های ثابتی تولید می‌کنند اما برخی دیگر می‌توانند درب های خود را براساس سفارش و سلیقه شما بسازند. روکش‌های طرح‌دار قیمت بیش‌تری نسبت به روکش‌های دیگر دارند.

میتوان گفت شرکت آتاک درب با در نظر گرفتن تمامی استاندارد ها و بر اساس سلیقه ی مشتری ، برترین تولید کننده درب های داخلی و درب ضد سرقت مدرن و لوکس میباشد . 

درب ضد سرقت لوکس برجسته

این سری درب ها (درب ضد سرقت لوکس برجسته) بر اساس نیاز جامعه طراحی و تدوین شده است و بر روی رویه درب دارای طرخ های برجسته و منبت کاری می باشد که الهام گرفته از نقش و نگارهای گذشته ایران باستان و ایران نوین می باشد.

طراحی های انجام گرفته بر روی این درب ها بر اساس نیاز جامعه و در نظر گرفتن الگوی جامعه ساخته و تولید می گردند در سری درب لابی ضد سرقت لوکس  ما سعی کرده ایم از موارد مهمی جهت بالا بردن کیفیت و لوکس شدن درب ها استفاده نماییم و تا کنون توانسته ایم در بازار با پاسخگویی به نیاز مشتریان درب های با کیفیت بالا تولید و روانه بازار کنیم.

 

درب های ضد سرقت معمولا از فلز و چوب می باشند درب های از جنس فلز معمولا چینی بوده و دارای رنگ قهوه ای می باشند اما درب های ضد سرقت چوبی دارای تنوع شکلی و رنگی متفاوت می باشد ومعمولا از درب های ضد سرقت فلزی نیز قیمت آنها بالا تر می باشد .درب چوبی در داخل انها برای امنیت بیشتر از فلزات استفاده می شود پس نمی توان گفت که امنیت درب فلزی از چوبی بشتر می باشد.

سری درب ضد سرقت آتاک درب با روکوب و استیل دور لنگه درب به بازار ارائه می گردد که سعی شده است این مدل درب ها تا جای ممکن از لوکس ترین و با کیفیت ترین متریال جهت ساخت و تولید استفاده گردد درب های لوکس برجسته در سری راش و گردو و بلوط تولید می گردند که نسبت به درجه کیفی متفاوت می باشند اولین درجه ان درب های سری بلوط می باشد که بسیار  با کیفیت می باشند پس از ان درب های با چوب گردو در درجه و ردیف دوم قرار دارند که مطابق با نیاز جامعه تولید و روانه بازار می گردند.