وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

درب با روکش PVC

این نوع درب ضد سرقت از جنس ام دی اف می باشد که روکش آن از جنس پی وی سی (pvc) می باشد که درب "ام دی اف روکش پی وی سی بیشتر به عنوان " درب ورودی " یا درب لابی کاربرد دارد

«پی وی سی» مقاومت بالایی در مقابل رطوبت دارد به طوری که ورق های پی وی سی با ضخامت های 16 میل را برای ساخت کابینت سرویس های بهداشتی و کابینت زیر سینک آشپزخانه به کار می برند. همین موضوع باعث شده است که درب های روکش پی وی سی را هم به اشتباه به عنوان درب پی وی سی و ضد آب معرفی کنند در حالی که ورق های پی وی سی ضد آب کلاً پی وی سی می باشند اما ورق های به کار برده شده در ساخت درب ضد سرقت در واقع ورق های ام دی اف می باشند که با پی وی سی به ضخامت های 0.4 و 0.2 میلی متر روکش شده اند.

به این نکته نیز باید دقت کرد که آب از سطح روی درب غیرقابل نفوذ می باشد. اما در صورتی که کلاف درب پی وی سی نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد کرد و همان اتفاقی که برای سایر درب ها از جمله درب های اچ دی اف و ام دی اف و اچ پی ال می افتد برای این درب ها هم پیش خواهد آمد و در صورت روکش شدن کلاف، کلاف هر چند که نفوذ رطوبت کمتر خواهد شد ولی به دلیل هماهنگ نبودن روکش از محل به هم رسیدن روکش ها امکان نفوذ آب وجود دارد.

به عنوان مثال در مکان هایی که رطوبت دارد مانند حمام، به علت وجود بخار آب و سطح دمای بالا رطوبت به ورق ام دی اف نفوذ کرده و در نتیجه باعث باد کردن در و جدا شدن روکش پی وی سی از ام دی اف زیرین می شود.

 

مزایای استفاده از چوب خشک در تولید درب چوبی

افزایش مقاومت چوب در درب چوبی
افزایش مقائمت در برابر آفات و حشرات
کاهش احتمال پوسیدگی
افزایش مقاومت در برابر تغییر شرایط آب و هوایی
کاهش احتمال ترک خوردگی چوب
افزایش کیفیت رنگ پذیری
کاهش وزن چوب
افزایش مقاومت در اتصالات
افزایش قابلیت ابزار خوری

درب ضد سرقت ترک که شرکت آتاک درب ایران نمایندگی درب ضد سرقت آتاک ترکیه را دارد، دارد. تنوع فراوانی در درب های ضد سرقت با کیفیت بالا و تنوع قیمت برای مشتریان دارد. درب ضد سرقت آتاک درب از لحاظ امنیتی و زیبایی در درجه بسیار بالایی قرار دارد و در صورت بروز مشکل هر چند کوچک، این درب ها تا 15 سال گارانتی دارند.

درب لابی فلزی

استفاده از فلزات برای ساخت درب لابی نیز بسیار رایج می باشد چرا که  برخی از افراد بر این باور می باشند که اولا قیمت درب لابی تمام چوب بسیار بالا می باشد ثانیا امنیت این نوع از درب ها به دلیل استفاده از چوب نسبت به  درب لابی فلزی پایین تر می باشد لازم به  ذکر می باشد   قیمت درب لابی فلزی در برخی از نمونه ها بالاتر از نمونه های چوبی است

درب لابی استیل 

این نوع از درب دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشد با توجه  به اینکه  استیل دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی و… می باشد از استیل  به عنوان یک ماده اولیه برای ساختن درب نیز استفاده می شود درب لابی استیل نیز نوعی از نمونه های ساخته شده با ورق استیل  می باشد زیبایی ، مقاومت و قیمت مناسب تنها بخشی از ویژگی های درب ضد سرقت استیل می باشد .قیمت درب لابی استیل با توجه  به برخی از فاکتورها مختلف می باشد .

انواع رویه های اچ دی اف(HDF)

درب ضد سرقت با رویه اچ دی اف به صورت پرسی تولید میشود، بدین صورت که ابتدا یک کلاف چوبی به ابعاد درب ساخته شده و سپس با توجه به نوع طرح مورد نظر شما مشتری محترم، رویه های از پیش ساخته hdf بر رو و پشت کلاف درب، پرس می‌شود. سپس با توجه به آنکه درب به صورت خام، روکش pvc و یا رنگ شده مورد نظر است، ادامه کار جهت حصول نتیجه نهایی بر روی درب ها صورت میگیرد.

درب های HDF خام دارای روکشی سفید رنگ هستند که قابلیت استفاده به همان شکل را دارند اما پیشنهاد میشود برای زیبایی بیشتر و همچنین مقاومت بیشتر درب ها در برابر آب، درب ها رنگ و یا روکش pvc شوند.


الف)رویه HDF به صورت ورق مسطح :

این ورق ها در بازار ایران با ضخامت ۳میلی متر به وفور یافت می شود اما به طور محدود ورق HDF مسطح با ضخامت ۶ میلی متر نیز وجود دارد. ورق های HDF مورد استفاده در صنعت درب همانطور که گفته شد فیبر می باشند که در حین تولید به وسیله غلطک های داغ شیارهایی مشابه طرح چوب بر روی سطح ورق HDF ایجاد می شود و در نهایت در برخی از تولیدات کارخانه ها یک آستر سفید بر روی ورق HDF پاشیده می شود که البته این حالت بیشتر در ورق های ۳ میلی متری دیده می شود.

ورق های مسطح هم به طور ساده مورد استفاده قرار می گیرد هم اینکه می توان به وسیله دستگاه CNC طرح های متنوعی را بر روی آن ایجاد کرد.

ب) ورق های HDF قالب گیری شده :

در این روش خمیرHDF را به شکل های متنوعی قالب گیری می کنند و همانند ورق های مسطح شیار های مشابه رگه های چوب بر روی آن وحود دارد.این ورق ها با ضخامت ۳میلی متر و تقریبا در ۸ طرح مختلف در بازار وجود دارد.

مشخصات درب های ضدسرقت ترک اصل

بازشوی مفید درب ضد سرقت ترک اصل در حدود ۱ متر می باشد.

استاندارد سایز چارچوب درب های ضد سرقت ترک ۱۱۵*۲۱۵ می باشد و ورق فولادی داخل درب های ترک نیز در بازه ۰٫۹ تا ۱٫۵ میلیمتر می باشد.

لولاهای درب های ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل مشاهده بوده و کاملا قابل تشخیص هستند.

در چهارچوب درب ضد سرقت ترک اختلاف قابل مشاهده ای بین سطوح بیرونی و لنگه درب قابل مشاهده است.

درب ضدسرقت ترک با دو نوع رویه در بازار موجود هستند،MDF با روکش طبیعی چوب و یا MDF با روکش PVC .

این درب های ایمنی دارای دور استیل چارچوب کشویی و وزن حدودا ۱۶۵ کیلوگرم می باشند همچنین از لحاظ قفل در ۵ تیپ مختلف وجود دارند که شامل تیپ یک :قفل معمولی تیپ دو: قفل مرکزی تیپ سه :قفل چنگکی تیپ چهار:قفل بدون مغزی و تیپ ۵ قفل نیمه مرکزی می باشند. از فاکتورهای اصلی در تشخیص کیفیت درب ضد سرقت ترک اصل می توان به یراق آلات به کاررفته در آنها، روکش مورد استفاده، جنس فلز به کار رفته در چهارچوب ها و اندازه بازشوی این درب ها اشاره نمود.

شرکت آتاک درب نمایندگی انحصاری درب ضد سرقت ترک اصل را دارد. پیشنهاد ما برای شما اینست که به سایت اصلی این شرکت مراجعه کرده و مقالات مارا مطالعه فرمایید تا انتخاب درستی هنگام خرید داشته باشید.