وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

چوب گردو و ساخت انواع درب چوبی

چوب گردو قابلیت تورق (ورقه ورقه شدن) بسیار بسیار خوبی داردو برای تبدیل شدن به انواع روکش ها به خصوص روکش درب چوبی  با روش های لوله بری و با روش تراش زنی و اره ای بسیار عالی می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد و ویژه این چوب قابلیت تهیه روکش های بسیار ظریف و نازک حتی به ضخامت ۱٫۳ میلی متر می باشد که برای کمتر چوبی این ویژگی میسر است.

 

چوب گردو چوبی راست تاوه و خوش کار با نرمی متوسط و در عین حال بسیار بادوام و مقاوم است. کیفیت فیزیکی، مکانیکی و تکنولوژیکی چوب گردو در درجه عالی قرار دارد. از لحاظ اره خوری، رنده خوری، صیغل پذیری، پرداخت و لاک پذیری، ارتعاش، چسب پذیری، مقاومت در مقابل ساییدگی، مقاومت در مقابل ریش ریش شدن و جدا شدن الیاف در آب و در مقابل رطوبت و غیره چوبگردو قابلیتی ایده آل و مناسب دارد و این نوع چوب برای ساخت درب abs و درب pvc مناسب میباشد.. از لحاظ ظرفیت و قابلیت میخ و پیچ خوری و همپنین توان نگهداری میخ و پیچ نیز بسیار خوب است.

وزن مخصوص چوب درون گردو در حد متوسط است. بروسن یالپ یا همان غده های کوچک و بزرگی که از مجموع گره های کوچک تر به وجود می آیند و بر روی تنه درختان گردو بخصوص به وفور و زیبایی دیده می شوند. برش این گره ها در چوب گردو نقش و نگار بسیار زیبایی به وجود می آورد که ارزش فراوانی در صنایع زینتی چوب ساخت انواع درب چوبی و دکواسیون دارد. این قسمت از چوب گردو به قدری گران بهاست که حتی کیلویی خرید و فروش می شود.

جنس درب های شرکت آتاک درب، چوب راش، بلوط و گردوی آمریگایی در طرح ها و رنگ های مختلف برای مصارف داخلی، درب لابی و درب ورودی واحد ساخته می شود.

 

درب ضد سرقت مشکی

مانند طراحی, رنگ درب ضد سرقت نیز همانقدر مهم است. بیشتر خانه ها دارای سه تا چهار رنگ پالت میباشند که در حال حاظر در محل قرار دارند. معمولا برای مطابقت با تلنگر یا درب غلطکی این گزینه ی استاندارد است . اگر مطمئن نیستید که از چه رنگی انتخاب کنید رنگ های مشکی و سفید ساده و کلاسیک مناسبند . در غیر این صورت اگر به دنبال رنگ های دیگری هستید , قرمز آتشی و نارنجی XT رنگ هایی هستند که همیشه سرگرم کنده هستند.

درب ضد سرقت مشکی

شرکت آتاک درب مجموعه ی زیادی از درب ضد سرقت مشکی پولیش شده و مات را دارد. درب های پولیش شده درب های براق چوبین می باشد. این درب ها ضد دیلم بوده و 10 سال گارانتی پس از فروش دارد. یراق کاله ترکیه با 5 سال گارانتی، داخل شبکه فولادی با ورق سراسری، ضخامت ورق یک و نیم میلی متر و رویه 12 میل ترکیه با 10 سال گارانتی می باشد. 

 

درب لابی چوبی

درب لابی به طور معمول متشکل از سه لنگه است که دو لنگه آن در کنار درب به صورت ثابت بوده و لنگه وسطی آن به عنوان درب باز و بسته میشود . جنس درب لابی میتواند  از جنس تمام چوب ، فلزی و یا ترکیبی از هردو باشد که با توجه به کاربردی که مدنظر مشتری است میتواند هرکدام را با توجه به نیاز خود درب لابی مد نظر خود را خریداری نماید . امروزه تولید درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید ترکیب چوب و فولاد ، با شیشه های سکوریت ۲۰ میل صورت می پذیرد. تکنولوژهای جدید باعث می شود که ساختمان و ویلاها در مقابل باد و رطوبت و باران محافظت بیستری داشته باشند و همچنین ضد دیلم بودن این نوع درب ها نیز باعث می شود علاوه بر مقاومت دربرابر شرایط جوی در برابر نفوذ سارقان نیز مقاوم باشند.

درب چوبی یا درب لابی تمام چوب نوعی از درب می باشد که از چوب برای ساخت آن استفاده می شود البته  یک تفاوت با سایر انواع درب لابی چوبی دارد این تفاوت این می باشد که در این نوع از مدل برای ساخت آن از هیچ چیز به غیر از چوب استفاده نمی شود چوب های زیادی برای ساخت درب لابی تمام چوب مورد استفاده قرار میگیرد که از مهمترین انواع چوب های مورد استفاده برای ساخت این درب می توان به  چوب راش و چوب گردو اشاره کرد.

یکی از خدماتی که درب ضد سرقت آتاک ارائه می دهد ساخت درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید با زیر ساخت داخلی درب فلزی است. در نظر گرفتن معیارهای اولیه برای درب با توجه به شرایط محیطی و طرح کلی بنا و معماری طرح ساختمان باعث میشود بتوانید در زمان انتخاب و خرید ، در سفارش خود را بر اساس نوع معماری و دکوراسیون ساختمان و یا ویلای خود انتخاب بهتری داشته باشید

سبک نئو کلاسیک

درب ضد سرقت سبک نئو کلاسیک در دهه ۱۷۵۰ در انگلیس و فرانسه ظهور کرد این سبک برای افرادی با ظاهر ، سلیقه و وضعیت خاص ایجاد شده است.در این سبک  استفاده زیاد از مبلمان ، گل و وسایل تزئینی ، جایی ندارد .

این سبک شامل استفاده از ترکیبات رنگی طبیعی بدون سایه روشن و براق است. برخی از ویژگی های کلاسیک مانند  قالب های گچبری، آینه ها و الگوهای کلاسیک نیز از ویژگی های ضروری نئوکلاسیسم است.

جهت ایجاد سبک نئو کلاسیک فضایی وسیع با سقف بلند و پنجره های بزرگ مورد نیاز است و این ویگی ها به وسیله ی این سبک تقویت می شود. 

سبک نئوکلاسیک تلفیقی از سبک مدرن را نیز در خود دارد و براساس قوانین متقارن استفاده می باشد. در این سبک دیوار ها با تابلو ها و قالب های هندسی به همراه تزئینات ساده ای از گل آرایی تزئین می ‎شوند.

در این سبک استفاده از مبلمانی ساده و دارای چوب های طبیعی ظریف بسیار حائز اهمیت است بر همین اساس مجموعه ی آتاک درب ایران با نظر گرفتن طراحی های ظریف در درب ضد سرقت و درب لابی تلاشی مضاعف جهت تناسب گروهی از محصولات خود با این سبک داشته است.

در طراحی نئو کلاسیک با استفاده از رنگ های طبیعی مانند خاکستری ، بژ و کرم، سفید ، طلایی ونقره ای و غیره اثری مجلل و شیک ایجاد می شود. عناصر مورد استفاده ساده و مدرن اند. مارکت های چوبی از جمله بایدهای این سبک است و تلفیق این پارکت ها با درب های ساده و متقارن ساخته شده از چوب طبیعی زیبایی دکوراسیون را تکمیل می نماید.


تاثیر تابش آفتاب بر انتخاب درب ورودی ساختمان

قبل از هرچیز بهتر است موقعیت قرار گیری درب لابی ساختمان را از نظر نحوه و میزان تابش آفتاب مورد بررسی قرار دهید. چرا که تابش آفتاب متریال مورد استفاده را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال بسیاری از رنگها در برابر تابش نور آفتاب از مقاومت چندانی ندارند. همچنین بعضی از انواع دربهای پلیمری نیز از مقاومت کافی در برابر نور آفتاب برخوردار نیستند. 

همچنین میتوان اشاره کرد که شرکت آتاک درب در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب ضد سرقت مونتاژ ترک در ایران می باشد و به عنوان اولین شرکت در ایران توان تولید درب های ضد سرقت و ضد دیلم منطبق با استانداردهای مربوطه را دارد. علاوه براین دید وسیع تیم طراحی آتاک درب ایران جهت انطباق با پیشرفت های حوزه ی معماری و دکوراسیون داخلی در این مجموعه شرکت آتاک درب ایران را قادر ساخت تا بتواند در حوزه تامین سلیقه های متفاوت مصرف کنندگان و سازندگان محصولات متنوعی در دسته های کلاسیک و مدرن ارائه نماید و به طور پیوسته طراحی های خود را بهبود ببخشد.