وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

کاربرد های ام دی اف

به معنی «فیبر یا الیاف با چگالی یا تراکم متوسط» است که از ذرات به هم چسبیده چوب تهیه می‌شود. این ذرات چوب توسط «رزین» که نوعی چسب صنعتی است در درجه حرارت بالا و در حالی که تحت فشار زیاد قرار می‌گیرند به یکدیگر چسبیده و ام‌دی‌اف (MDF) را به وجود می‌آورند. امروزه با توجه به تاکید بر حفظ منابع طبیعی و حفاظت از درختان ، استفاده از درب های mdf میتواند به عنوان راه حلی جایگزین برای استفاده از درب چوبی مطرح گردد.

علاوه بر ساخت کابینت، از این ترکیب در ساخت مبلمان، میز و صندلی، دکور و کف‌سازی اتاق‌ها نیز استفاده می‌شود. ام‌دی‌اف (MDF) در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم و عایقی مناسب در برابر صدا است. هرچند در ساخت ام‌دی‌اف (MDF) از برخی مواد شیمیایی استفاده می‏ شود که مانند فرمالدئید ممکن است مقداری آلودگی هوا به همراه داشته باشد اما چون در ساخت آن از ضایعات دورریختنی چوب استفاده می‌شود، به جلوگیری از قطع درختان و همچنین به پاکیزگی محیط زیست نیز کمک زیادی می‌کند. در اغلب کشورها، ساخت ام‌دی‌اف (MDF) به این خاطر که نوعی بازیافت مواد دور ریختنی را به دنبال دارد طرفداران زیادی دارد و مردم و دوستداران محیط زیست از این صنعت حمایت میکنند.از این رو در روز های کنونی شاهد استفاده بیشتر از ام دی اف برای ساخت دربmdf در صنعت ساختمان هستیم
درب های mdf از ضایعات چوبی استفاده میکنند از این رو نیاز به قطع درختان نیست و دلیل طرح ها و مدل های بسیار متنوع میتوانند زیبایی خارق العاده ای را به ارمغان بیاورند .
ورقه های ام دی اف میتوانند در ساخت انواع درب آپارتمانی ، درب ساختمان ، درب اتاق و درب لابی استفاده شود. 

سیستم ضد سرقت درب برای امنیت ساختمان

آتاک درب، دارای قفل درب ضد سرقت هوشمند می باشد، که قابل شناسایی افراد خانه را دارد. برای هر سیستم کنترل دو عملکرد اساسی وجود دارد, اولی کسب اطلاعات از اطراف مانند کارخانه , با استفاده از ابزار الکترونیکی مانند سنسور برای مدیریت این داده هااست و دومی استفاده از این داده ها و نتایج آن ها روی دستگاه های مرتبط است.کنترل دسترسی الکترونیکی بر اساس سه سوال است: چه کسی, کجا و چه موقع. با در ذهن داشتن این مساله, سیستم کنترل دسترسی الکترونیکی تعیین میکند چه کسی به چه دربی در چه زمانی دسترسی داشته باشد. افراد مسئول با ” عبورنامه” شناخته می شوند, که می تواند کارت, اثر انگشت و یا شماره شناسایی شخصی باشد. هر عبورنامه دارای نشانگر منحصربفردی برای هویت فرد است و مانند پاسپورت عمل می کند.  آتاک درب  دارای درب ضد سرقت و درب لابی مجهز به قفل های الکترونیکی هوشمند است.

هدف نهایی گسترش قفل های الکترومغناطیسی درب ها این است تا خصوصیات امنیتی تمام بنای ساختمان به کنترل مدیریت مناسبی مجهز شود. چگونه می توان امنیت درب های مکان های مهم،از پارکینک های اتومبیل،مراکز خرید،دفاتر شرکت های بزرگ تا فرودگاه ها،بانک ها وکارخانه های هسته ای برقی،وقتی که آنها در خانه ها یا سر کار نیستند را بهبود ببخشید؟ از برنامه نویسی برای قفل کردن یا بازکردن درب ها بوسیله ی کامپیوتر تمرکز دارد.در رابطه با “بخش های زمانی” برای افزایش امنیت، برنامه نویسیParallel Portبوسیله ی Visual Basic 6.0انجام می شود.در این مقاله بوسیلۀ LEDها،مدارهای الکترونیکی،فقل های مغناطیسی،ایستگاه های تقویت،سنسورها وچندین سیستم های مکانیکی برای نشان دادن واکنش های خروجی و ورودی دستگاه ها،هم نرم افزار و هم سخت افزار برای سیستم توسعه یافتند. 

چهارچوب درب ضد سرقت

درب ضد سرقت خصوصیات مشخصی دارند که نسبت به درب های داخلی و چوبی از امنیت و مقاومت بیشتری برخوردار است. درب ضد سرقت معمولا داخل لنگه درب از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا عملا نفوذ به داخل ساختمان را غیر ممکن و یا به تاخیر بیندازد. قفل و یراق آلات مورد استفاده در درب ضد سرقت نیز با درب های معمولی متفاوت است بطوریکه معمولا زبانه قفل برای درب ضد سرقت از نوع گاو صندوقی بوده و معمولا دو یا سه قفل لنگه درب را به چهارچوب چفت می نماید. لنگه درب ضد سرقت علاوه بر داشتن یک ورقه فلزی در صورت درخواست امکان نصب سنگ پشم نسوز و عایق صوتی در هر دو طرف لنگه را نیز دارای می باشد که علاوه بر عایق حرارتی عایق صوتی نیز می گردد . رویه لنگه درب معمولا از ورق MDF طرح دار ساده و یا برجسته به ضخامت 8 تا 14 میلیمتر استفاده می شود. رویه درب بصورت رنگ و یا روکش PVC قابل اجرا می باشد که برای درب های ورودی ساختمان که در مجاورت نور خورشید و یا هوای آزاد قرار دارند MDF رنگ شده توصیه می گردد. چهارچوب درب ضد سرقت از ورق فلزی 2 میلیمتر فرم داده شده استفاده شده است و کلیه قسمت های فلزی درب توسط رنگ کوره ای رنگ آمیزی می گردد. دور تا دور لنگه درب از زوار لاستیکی جهت جلوگیری از عبور گرد و غبار و صدا به داخل ساختمان تعبیه شده است. چهارچوب درب های ضد سرقت معمولا بصورت فلزی و رنگ شده تحویل داده می شود ولی در صورت درخواست امکان نصب پرواز چوبی بر روی چهارچوب نیز وجود دارد که ظاهر درب کاملا چوبی دیده می شود. بدنه چهارچوب، از ورق فلزی دو میلی‌متری بسیار مستحکم ساخته شده و با رنگ کوره (الکترو استاتیک) رنگ آمیزی شده است. قاب زبانه، از جنس استیل و بسیار قوی به جهت نگهداری زبانه قفل بری درب‌های ضد سرقت و معمولی استفاده می‌شود. در درب‌های ضد سرقت در چهار نقطه تعبیه شده است. ریل موقت نیز جهت نگهداری ساختار چهارچوب در ابعاد طراحی شده برای لنگه جهت نصب دقیق چهار چوب استفاده می‌گردد.

مجموعه آتاک درب نمایندگی درب ضد سرقت ترکیه که خود بعنوان اولین تولید کننده درب های ضد سرقت می باشد، بالاترین کیفیت درب های ضد سرقت را دارا می باشد. اتاک درب برای خرید درب ضد سرقت یک نوع مقایسه خرید است. این فرآیند حاصل بهترین تجربیات متخصصین درب ضد سرقت اتاک درب در زمینه تعویض درب ایمنی قدیمی(درب ضد سرقت) می باشد.

درب چوبی مدرن

درب های صاف با هسته‌های توخالی یا پر تولید می‌شوند و سطح آن‌ها یا رنگ شده یا یک روکش چوبی در آن به کار می‌رود. معمولا این نوع درب ها ارزان‌ترین آن‌ها بوده و بسیار مناسب خانه‌های مدرن هستند. معمولا قیمت درب های توخالی ارزان تر از درب چوبی توپرمحاسبه می شود اما ویژگی بارزی که آن ها را جذاب می کند، طراحی بسیار ساده و بدون جزییات‌شان است. همین ویژگی درب های چوبی مدرن را برای اکثر خانه های ایرانی مناسب خواهد کرد.

ممکن است این درب ها دارای روکش‌های چوبی نامتعارف و خاص باشند که قیمت آن‌ها  افزایش می‌دهد. به یاد داشته باشید که در هر شرایطی باید هزینه‌ای بابت نصب و ماده روکش در کنار بگذارید. این درب صاف و ساده دارای یک روکش پیچیده است. برخی از تولیدکننده‌ها تعداد درب های ثابتی تولید می‌کنند اما برخی دیگر می‌توانند درب های خود را براساس سفارش و سلیقه شما بسازند. روکش‌های طرح‌دار قیمت بیش‌تری نسبت به روکش‌های دیگر دارند.

میتوان گفت شرکت آتاک درب با در نظر گرفتن تمامی استاندارد ها و بر اساس سلیقه ی مشتری ، برترین تولید کننده درب های داخلی و درب ضد سرقت مدرن و لوکس میباشد . 

برتری محصولات ضد دیلم آتاک درب ایران

از گذشته تا کنون کشور ترکیه از کشورهای های پیشرو در حوزه درب ضد سرقت و درب های ضد دیلم بوده و توانسته بخش اعظمی از صادرات این محصول را به خود اختصاص دهد. در ایران نیز تا کنون درب های ضدسرقت ترک در انواع مختلف مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان بوده است  .

اما با گسترش توجهات به تولیدات ملی و حذف هزینه های هنگفت واردات شرکت هایی نظیر آتاک درب ایران اقدام به احداث مجموعه های تولیدی درب های ضد سرقت نمودند تا از این پس بخش وسیعی از نیازهای کاربران درب ضد سرقت با تولیدات داخلی کشور تامین گردد.

در این میان نکته ی حائز اهمیت در مورد این درب ها کیفیت بود . کیفیت درب های ضد سرقت براساس جنس و برند یراق آلات استفاده شده در درب ها ،جنس و قطر رویه ها، جنس و طرح دستگیره، نوع قفل ها، تعداد زبانه ها و جنس و نوع شبکه داخلی درب سنجیده می شود. ارتقای هرچه بیشتر کیفیت نیز مستقیما بر ایمنی نهایی درب تاثیرگذار است اما با توجه اندکی به محصولات موجود در بازار ایران که عموما شامل محصولات چینی و ایرانی می باشد شاهد محصولاتی با کیفیت بسیار پایین چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ سیستم داخلی هستیم.

بدین ترتیب در حال حاضر درب ضد سرقت ترک آتاک درب ایران به عنوان مجموعه ای کاملا خودکفا به عنوان اولین شرکت داخلی با توان تولید مدرن ترین درب های ضد سرقت و ضد دیلم در خدمت تمام مصرف کنندکان داخل و خارج از کشور می باشد. اهتمام این مجموعه در استفاده از پنل های چوبی با هندسه های گوناگون و دستگیره های سرتاسری آن که با رنگ های مختلف از بالا تا پایین کشیده شده نیز از ویژگی بارز در مدل های جدید آتاک درب ایران می باشد. استفاده از چوب طبیعی گردو، راش و بلوط آمریکایی روکش شده که با توجه به رویکرد معماری به جزئیات چوبی مشابه و همرنگ جذابیت ساختمان را دو چندان می نماید و همچنین طراحی های گاها خنثی، ترکیب پنل های چوبی و جزئیات تیره رنگ در درب ها، درب هایی با ظاهری متضاد م با متریال های ساختمانی فراهم می کند.