وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

شناخت ویژگی های انواع درب ضد سرقت

انواع درب های چوبی که درب های ضد سرقت موجود در بازار داخلی هستند عبارتند از درب ضد سرقت ترک، چین و ایران می باشد

مشخصات درب های ضد سرقت ترکیه ای
ابعاد بازشو مفید این نوع درب چوبی در حدود یک متر است.
در چهارچوب درب های ضد سرقت ترک اختلاف قابل مشاهده ای بین سطوح بیرونی و لنگه درب دیده نمی شود.
لولاهای درب های ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل مشاهده بوده و کاملا قابل تشخیص است.
درب ضد سرقت ترک با دو نوع رویه در بازار موجود است mdf با روکش طبیعی چوب یا با روکش pvc.
استاندارد سایزچهارچوب درب ضد سرقت ترک ۱۱۵*۲۱۵ می باشد.
ضخامت ورق فولادی داخل درب های ضد سرقت ترک در بازه ۰٫۹ تا ۱٫۵ میلی متر می باشند.
مشخصات درب ضد سرقت چینی
درب ضد سرقت چینی از تنوع ظاهری و طرح بیشتری برخوردار هستند.
قیمت ارزانتری نسبت به درهای ترک دارند و از کیفیت پایینی برخوردار می باشند.
ابعاد بازشوی مفید در این درب ها بین ۹۰ تا ۹۲ سانتی متر و گاهی یک متر است.
استاندارد سایز چهارچوب این درب های چوبی ضد سرقت ۱۰۵*۲۰۵ و ۱۰۵*۲۱۰ است.
ضخامت ورق فولادی داخل درب دربازه ۰٫۴ تا ۰٫۸ می باشد.
چهارچوب درب های ضد سرقت چینی تخت است و اختلاف کمی بین سطوح بیرونی و لنگه درب وجود دارد.
لولای درب های ضد سرقت چینی مخفی هستند و از داخل و بیرون قابل تشخیص نیستند.
رویه درب های ضد سرقت چینی استیل با رنگ کوره ای الکترو استاتیک می باشد.
مشخصات درب های ضد سرقت ایرانی
آن دسته از درب های ضد سرقت ایرانی که بطور کامل در داخل کشور ساخته می شوند قابل مقایسه با نمونه های برتر دنیا هستند.
به دلیل استفاده از فناوری های روز دنیا در ساخت درب های ضد سرقت ایرانی و رعایت استانداردهای جهانی در استفاده از مواد اولیه و ابعاد و اندازه های بازشوها و چهارچوب ها و بومی سازی آنها، مناسب با شرایط داخلی تولید می شوند .

کناف و ورق فلزی میانی

در درب ضد سرقت ترک این دو قسمت عمدتا با ورقه فلزی ۱٫۵-2 میل کاملا مقاوم ساخته شده و در شرایط مشابه چهارچوب رنگ می‌شوند. درب‌های ضد سرقت معمولا داخل لنگه درب، یک ورق فلزی بسیار مقاوم دارند که عملا احتمال هر گونه نفوذ با هر نوع وسیله‌ای را غیرممکن می‌کند و در صورت غیرممکن کردن با نهایت تاخیر روبه رو می‌کند. همچنین در مورد کناف لازم به ذکر است که در اصل پنل‌های گچی هستند که در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون ساخته می‌شوند. در حین ساخت این پنل‌ها سعی می‌شود مخلوط گچ به همراه هوا به صورت فشرده بین دو سطح مقوایی وارد شود که به سبکی، استحکام و ایجاد عایق حرارتی، صوتی و برودتی با استفاده از عایق‌های پشم سنگ و پلی استایرن پنل کمک شایانی کند.

با توجه به اینکه درب‌ ضد سرقت بسیار سنگین می باشد، استفاده از ورق فلزی ۱٫۵ میل برای ساخت چهارچوب باعث بالاتر رفتن مقاومت چهارچوب جهت نگهداری درب می‌شود. در غیر این صورت درب پس از مدتی نشست کرده و از حالت رگلاژ خارج می‌گردد. استفاده از ورق فلزی ۱٫۵ میل برای ساخت کناف داخلی و صفحه میانی، باعث سنگین شدن درب می‌شود و احتمال این که سارق بتواند درب را از لولا خارج کند را به حداقل می‌رساند. در زمینه صفحه میانی نیز لازم به ذکر است که در صورتی که سارق موفق به شکستن روکش MDF درب شود، به صفحه فلزی بر می‌خورد که خم کردن این صفحه، علاوه بر طاقت فرسا بودن، سر و صدای بسیاری نیز به دنبال دارد و موجب بالا رفتن ریسک سارق می‌شود.

 

مهمترین مشخصات فنی درب های ضدسرقت سفید

 

مهمترین مشخصات فنی درب ضد سرقت سفید رنگ به شرح زیر است: – یک ورق فولادی ضخیم در ساخت فریم این درب ها به کار رفته است. – در قسمت های داخلی این درها دو ورقه فولادی سرتاسری به ضخامت ۲ میلی متر به کار رفته است. – دارای عایق صوتی-حرارتی از جنس یونولیت فشرده هستند. – روکش این درب ها از جنس چوب راش یا گردوی ۱۲ میل طبیعی و رنگ پلی اورتان ترکیه است. – در ساخت آنها پلاستوفوم یا پشم سنگ نسوز استفاده شده و به همین علت در برابر آتش سوزی عایق و مقاوم هستند. – در برابر حوادث غیرمترقبه مانند زلزله مقاوم هستند.

میان دنیای رنگارنگ و زیبای رنگ ها، رنگ سفید جذابیت بسیار زیادی در بین افراد مختلف دارد. بر اساس آنچه که در روانشناسی رنگ ها آمده است، به طور کلی رنگ سفید رنگی است که استرس را کاهش می دهد و با حس آرامش و شادی همراه است.

درب ضد سرقت ترک آتاک درب ایران، عرضه کننده درب های ضد سرقت سفید بسیار شیک و جنس بسیار مرغوب می باشد.

قیمت درب ضد سرقت

 

درب های ضد سرقت در کشور در سه نوع درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی دسته بندی می شوند. در بین این درب ها، درب های ترکیه ای از کیفیت بالاتری نسبت به درب های چینی و درب های ایرانی از کیفیت بهتری در مقایسه با درب های چینی برخوردارند. قیمت درب ضد سرقت ترک بالاتر از درب های چینی و ایرانی است. یکی از مزایای خرید درب ضد سرقت ایرانی امکان سفارش دادن آن است، در واقع شما می توانید با توجه به خواسته خود درب مورد نظر را سفارش دهید .

قیمت انواع درب ضد سرقت با توجه به متریال هایی که در ساخت آن ها به کار می رود متفاوت است. در برخی درب ها از قفل های 14 زبانه ای برای تامین امنیت بیشتر استفاده می شود که خود عاملی موثر بر قیمت درب است. همچنین پاشنه دار بودن و یا پاشنه دار نبودن نیز بر قیمت درب اثرگذار خواهد بود. هزینه حمل و نقل درب ضد سرقت و نصب آن نیز به صورت جداگانه حساب می شود. در کل می توان گفت عوامل متعددی بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر دارند.در حال حاضر ارزان ترین نوع درب اچ دی اف و اچ پی ال هستند در حالی که درب های پی وی سی و دبلیو پی سی در رده ی دوم قیمت درب ها قراردارند. درب های چوبی به واسطه ی متریال قیمت بالاتری نسبت به سایر درب ها دارند. البته قیمت درب های چوبی به عوامل مختلفی از جمله جنس چوب بکار رفته در درب اتاق خواب (مهم ترین عامل در زیبایی و کیفیت درب جنس چوب آن می باشد)، رنگ درب و یراق آلات آن بستگی دارد.

علت تفاوت قیمت درب های ضد سرقت در بازار چیست ؟

 

عوامل موثر در قیمت گذاری و تفاوت قیمت درب های ضد سرقت شامل نوع درب ، ابعاد ، روکش درب ، جنس لولاها و چهارچوب هاست .
به طور مثال چهارچوب درب های چینی ابزار نخورده و تخت است اما چهارچوب درب ضد سرقت ترک کاملا ابزار خورده هستند و این موضوع به خودی خود یکی از مهم ترین دلایل اختلاف قیمت درب های ترک و چینی است .
از طرفی لولاهای درب های ضد سرقت ترک از داخل کاملا دیده میشوند اما در درب های ضد سرقت چینی لولا ها پنهان هستند .
عامل تاثیر گذار دیگر در قیمت درب های ضد سرقت , ابعاد انهاست . هرچقدر ابعاد درب ضد سرقت موردنظر از ابعاد استاندارد بیشتر باشه ، قیمت آن نیز به طبع بیشتر است .