وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

مزایای استفاده از چوب خشک در تولید درب چوبی

افزایش مقاومت چوب در درب چوبی
افزایش مقائمت در برابر آفات و حشرات
کاهش احتمال پوسیدگی
افزایش مقاومت در برابر تغییر شرایط آب و هوایی
کاهش احتمال ترک خوردگی چوب
افزایش کیفیت رنگ پذیری
کاهش وزن چوب
افزایش مقاومت در اتصالات
افزایش قابلیت ابزار خوری

درب ضد سرقت ترک که شرکت آتاک درب ایران نمایندگی درب ضد سرقت آتاک ترکیه را دارد، دارد. تنوع فراوانی در درب های ضد سرقت با کیفیت بالا و تنوع قیمت برای مشتریان دارد. درب ضد سرقت آتاک درب از لحاظ امنیتی و زیبایی در درجه بسیار بالایی قرار دارد و در صورت بروز مشکل هر چند کوچک، این درب ها تا 15 سال گارانتی دارند.

 

 


نکات مهم در خرید چهارچوب فلزی


در شرایط اقتصادی این دوران کاهش هزینه و افزایش بهره وری حرف اول را در تمامی پروژه ها می زند. حتما می دانید که قیمت چهارچوب های فلزی بر اساس وزن آن ها تعیین می شود؛ در نتیجه انتخاب چهارچوب های سبک از چند طریق هزینه های شما را کاهش می دهد. هم به طور مستقیم پول کمتری بابت چهارچوب می پردازید و هم وزن کلی سازه را کاهش می دهید و این به معنی صرفه جویی در طراحی و مصالح است   .

مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید چهارچوب فلزی درب ضد سرقت باید مد نظر داشت جنس چهارچوب فلزی است که باید با توجه به نوع و محل استفاده انتخاب و خریداری شود.

 در هنگام خرید چهارچوب فلزی باید مد نظر قرار دهید این است که چهارچوب فلزی خریدارای شده توسط شما دارای جوشکاری با حداکثر کیفیت باشد . این به این دلیل است که مهم ترین عامل در خرید چهارچوب فلزی جوشکاری آن است زیرا یک جوشکاری محکم بسیار بادوام بوده و یکبار برای همیشه یک چهارچوب فلزی با کیفیت خریداری می کنید.

سومین نکته نحوه رنگ آمیزی چهارچوب فلزی است که مهم ترین عامل در انتخاب یک چهارچوب فلزی با کیفیت است . به طور کلی انتخاب رنگ کوره ای بهترین انتخاب است زیرا تداوم و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش های رنگ آمیزی دارد.

 چهار چوب فلزی که فروشنده به شما پیشنهاد می کند دارای جای قفل باشد تا در هنگام نصب نیازی به برش جای قفل توسط شما نباشد.

رنگ و طرح چهارچوب فلزی انتخابی شما با فضا و محیط تناسب داشته باشد . تطبیق پذیری یا سازگاری تحت عنوان Adaptability امروزه یکی از مهم ترین ویژگی های یک معماری قوی است.

درب ضد سرقت ترک اتاک درب حاصل بهترین تجربیات متخصصین درب ضد سرقت اتاک درب در زمینه تعویض درب ایمنی قدیمی(درب ضد سرقت) می باشد که دارای مجموعه درب های ضد سرقت با کیفیت بالا و قیمت درب ضد سرقت مناسب که مورد پسند مشتریان است، می باشد.

شناخت ویژگی های انواع درب ضد سرقت

انواع درب های چوبی که درب های ضد سرقت موجود در بازار داخلی هستند عبارتند از درب ضد سرقت ترک، چین و ایران می باشد

مشخصات درب های ضد سرقت ترکیه ای
ابعاد بازشو مفید این نوع درب چوبی در حدود یک متر است.
در چهارچوب درب های ضد سرقت ترک اختلاف قابل مشاهده ای بین سطوح بیرونی و لنگه درب دیده نمی شود.
لولاهای درب های ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل مشاهده بوده و کاملا قابل تشخیص است.
درب ضد سرقت ترک با دو نوع رویه در بازار موجود است mdf با روکش طبیعی چوب یا با روکش pvc.
استاندارد سایزچهارچوب
درب ضد سرقت ترک ۱۱۵*۲۱۵ می باشد.
ضخامت ورق فولادی داخل درب های ضد سرقت ترک در بازه ۰٫۹ تا ۱٫۵ میلی متر می باشند.
مشخصات درب ضد سرقت چینی
درب ضد سرقت چینی از تنوع ظاهری و طرح بیشتری برخوردار هستند.
قیمت ارزانتری نسبت به درهای ترک دارند و از کیفیت پایینی برخوردار می باشند.
ابعاد بازشوی مفید در این درب ها بین ۹۰ تا ۹۲ سانتی متر و گاهی یک متر است.
استاندارد سایز چهارچوب این درب های چوبی ضد سرقت ۱۰۵*۲۰۵ و ۱۰۵*۲۱۰ است.
ضخامت ورق فولادی داخل درب دربازه ۰٫۴ تا ۰٫۸ می باشد.
چهارچوب درب های ضد سرقت چینی تخت است و اختلاف کمی بین سطوح بیرونی و لنگه درب وجود دارد.
لولای درب های ضد سرقت چینی مخفی هستند و از داخل و بیرون قابل تشخیص نیستند.
رویه درب های ضد سرقت چینی استیل با رنگ کوره ای الکترو استاتیک می باشد.
مشخصات درب های ضد سرقت ایرانی
آن دسته از درب های ضد سرقت ایرانی که بطور کامل در داخل کشور ساخته می شوند قابل مقایسه با نمونه های برتر دنیا هستند.
به دلیل استفاده از فناوری های روز دنیا در ساخت درب های ضد سرقت ایرانی و رعایت استانداردهای جهانی در استفاده از مواد اولیه و ابعاد و اندازه های بازشوها و چهارچوب ها و بومی سازی آنها، مناسب با شرایط داخلی تولید می شوند .

درب چوبی مدرن

درب های صاف با هسته‌های توخالی یا پر تولید می‌شوند و سطح آن‌ها یا رنگ شده یا یک روکش چوبی در آن به کار می‌رود. معمولا این نوع درب ها ارزان‌ترین آن‌ها بوده و بسیار مناسب خانه‌های مدرن هستند. معمولا قیمت درب های توخالی ارزان تر از درب چوبی توپرمحاسبه می شود اما ویژگی بارزی که آن ها را جذاب می کند، طراحی بسیار ساده و بدون جزییات‌شان است. همین ویژگی درب های چوبی مدرن را برای اکثر خانه های ایرانی مناسب خواهد کرد.

ممکن است این درب ها دارای روکش‌های چوبی نامتعارف و خاص باشند که قیمت آن‌ها  افزایش می‌دهد. به یاد داشته باشید که در هر شرایطی باید هزینه‌ای بابت نصب و ماده روکش در کنار بگذارید. این درب صاف و ساده دارای یک روکش پیچیده است. برخی از تولیدکننده‌ها تعداد درب های ثابتی تولید می‌کنند اما برخی دیگر می‌توانند درب های خود را براساس سفارش و سلیقه شما بسازند. روکش‌های طرح‌دار قیمت بیش‌تری نسبت به روکش‌های دیگر دارند.

میتوان گفت شرکت آتاک درب با در نظر گرفتن تمامی استاندارد ها و بر اساس سلیقه ی مشتری ، برترین تولید کننده درب های داخلی و درب ضد سرقت مدرن و لوکس میباشد . 

کاربرد های ام دی اف

به معنی «فیبر یا الیاف با چگالی یا تراکم متوسط» است که از ذرات به هم چسبیده چوب تهیه می‌شود. این ذرات چوب توسط «رزین» که نوعی چسب صنعتی است در درجه حرارت بالا و در حالی که تحت فشار زیاد قرار می‌گیرند به یکدیگر چسبیده و ام‌دی‌اف (MDF) را به وجود می‌آورند. امروزه با توجه به تاکید بر حفظ منابع طبیعی و حفاظت از درختان ، استفاده از درب های mdf میتواند به عنوان راه حلی جایگزین برای استفاده از درب چوبی مطرح گردد.

علاوه بر ساخت کابینت، از این ترکیب در ساخت مبلمان، میز و صندلی، دکور و کف‌سازی اتاق‌ها نیز استفاده می‌شود. ام‌دی‌اف (MDF) در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم و عایقی مناسب در برابر صدا است. هرچند در ساخت ام‌دی‌اف (MDF) از برخی مواد شیمیایی استفاده می‏ شود که مانند فرمالدئید ممکن است مقداری آلودگی هوا به همراه داشته باشد اما چون در ساخت آن از ضایعات دورریختنی چوب استفاده می‌شود، به جلوگیری از قطع درختان و همچنین به پاکیزگی محیط زیست نیز کمک زیادی می‌کند. در اغلب کشورها، ساخت ام‌دی‌اف (MDF) به این خاطر که نوعی بازیافت مواد دور ریختنی را به دنبال دارد طرفداران زیادی دارد و مردم و دوستداران محیط زیست از این صنعت حمایت میکنند.از این رو در روز های کنونی شاهد استفاده بیشتر از ام دی اف برای ساخت دربmdf در صنعت ساختمان هستیم
درب های mdf از ضایعات چوبی استفاده میکنند از این رو نیاز به قطع درختان نیست و دلیل طرح ها و مدل های بسیار متنوع میتوانند زیبایی خارق العاده ای را به ارمغان بیاورند .
ورقه های ام دی اف میتوانند در ساخت انواع درب آپارتمانی ، درب ساختمان ، درب اتاق و
درب لابی استفاده شود.