وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

مزایا و معایب رنگ پولیشی نسب به مابقی رنگ ها چیست

اکثرا درب اتاق خواب با سه نوع رنگ پولیش، پلی اورتان، پلی استر رنگ آمیزی می شود

این رنگ بشدت سطح درب اتاقی را براق و شیشه ای می کند و موجب زیبایی هرچه بیشتر درب می شود، همچنین در برابر رطوبت مقاوم می باشد.

همانطور که از نام رنگ پولیشی مشخص است بسیار براق می باشد و شیوه رنگ آمیزی آن به شکلی است که در ابتدا حدود ۱۰ لایه رنگ بر روی درب پاشیده می شود، سپس برای براقی بیشتر از نمد استفاده می گردد به شکلی که ابتد نمد با اندازه بزرگ و سپس از نمد با سایز کوچکتر استفاده می شود، در هر مرحله از نمد زنی برای از بین بردن خط و خطوط سطح درب، بر روی آن پولیش زده می شود و این کار اینقدر ادامه می یابد تا سطح درب کاملا صاف، براق و بدون خطوط گردد، در واقع پولیش مایعی است که بر روی سطح رنگ شده قرار می گیرد تا هرگونه خطوط اضافی را از بین ببرد و سطحی صاف و براق را ایجاد نماید.

رنگ پولیشی شکننده بوده و اگر پس از نصب و استفاده درب به رنگ آن آسیب برسد امکان ترمیم روی کار وجود ندارد و می بایست درب به کارگاه منتقل شود و نمدکاری و رنگ بر روی آن صورت گیرد، از دیگر معایب این رنگ هزینه بالای آن برای درب چوبی می باشد.

طریقه رنگ آمیزی درب چوبی

رنگ آمیزی درب چوبی به دلایل مختلفی صورت میگیرد از جمله : خرابی درب ، از بین بردن معایب آن ، جلوگیری از نفوذ حشرات موذی و … اما موضوعی که بسیار مهم و قابل توجه می باشد انتخاب رنگ مناسب و چگونگی رنگ آمیزی درب چوبی می باشد.

رنگ آمیزی درب های چوبی، بسته به نوع رنگ آمیزی انتخاب می‌شود برای مثال اگر چوبی که می‌خواهیم رنگ کنیم خوش نقش باشد و بخواهیم نقوش آن حفظ شود باید از رنگ‌های روشن که زیر آن دیده می‌شود استفاده کرد و اگر بخواهیم چوبی که نقوش جالبی ندارد و بتونه هم شده است را رنگ کنیم باید از رنگ‌هایی استفاده کنیم که سطح کار بپوشانند که زیر کار دیده نشود .توجه به نوع چیدمان ومعماری داخلی منزل برای رنگ آمیزی درب چوبی نیز حائز اهمیت می باشد. کاربرد رنگهای گرم و تند و فرمهای با برشهای تند و تیز باعث ایجاد آزار واذیت بصری در افراد می شوند در فضاهای داخل منزل باید سعی شود تا از رنگهای خیلی گرم به مقدار زیاد استفاده نشود. معمولاً برای چیدمان داخلی از رنگ های ملایم استفاده می شود. وقتی رنگهای سرد و گرم را درکنار هم قرار می دهیم این توازن در دید بصری به خوبی نمایان می شود. به همین دلیل برای از بین بردن فاصله بین رنگهای گرم و سرد احتیاج به یک رابطی داریم تا احساس ملایم تری بوجود آید .
درب ضد سرقت آتاک درب، عرضه کننده درب های ضد سرقت، درب لابی، اتاقی، واحد با بیشترین تنوع در طرح و رنگ و بالاترین کیفیت می باشد.


مشخصات درب ضد سرقت ترک


درب ضد سرقت ترک دارای 4 عدد لولا می باشد و قابلیت ریگلاژ را نیز دارد و بر روی آن یک عدد چشمی نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب بند نیز می باشد.

سیستم قفل درب که با چرخاندن کلید به طور همزمان 8 عدد زبانه متحرک و ثابت از دو جهت وارد چهار چوب می شوند .

درب ضد سرقت ترک دارای 8 عدد کلید کامپیوتری می باشد که 3 عدد از کلیدها معروف به کلید کارگری و برای استفاده در زمان ساخت و ساز ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و 5 عدد کلید به عنوان کلید های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد .

ضخامت ورق فولادی آن .1.5 میلی متر می باشد .

پاشنه درب از ورق استیل ضد زنگ است و ساختار داخلی درب از ورق استیل یکپارچه با پل های استحکام دهنده تشکیل شده است .

اندازه های استاندارد درب های ضد سرقت ترک

درب های تک لنگه = 110 * 210 سانتی متر

درب ضد سرقت آتاک درب دارای بهترین کیفیت یراق آلات کاله ترکیهه با 5 سال گارانتی می باشد و داخل شبکه آن فولادی با ورق سراسری می باشد.

درب ضد سرقت ترک که شرکت آتاک درب ایران نمایندگی درب ضد سرقت آتاک ترکیه را دارد، دارد. تنوع فراوانی در درب های ضد سرقت، درب لابی و درب های داخلی ساختمان با کیفیت بالا و تنوع قیمت برای مشتریان دارد. درب ضد سرقت آتاک درب از لحاظ امنیتی و زیبایی در درجه بسیار بالایی قرار دارد و در صورت بروز مشکل هر چند کوچک، این درب ها تا 15 سال گارانتی دارند.

درب لابی تمام چوب

درب لابی به طور معمول متشکل از سه لنگه است که دو لنگه آن در کنار درب به صورت ثابت بوده و لنگه وسطی آن به عنوان درب باز و بسته میشود . جنس درب لابی میتواند از جنس تمام چوب ، فلزی و یا ترکیبی از هردو باشد که با توجه به کاربردی که مدنظر مشتری است میتواند هرکدام را با توجه به نیاز خود درب لابی مد نظر خود را خریداری نماید . امروزه تولید درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید ترکیب چوب و فولاد ، با شیشه های سکوریت ۲۰ میل صورت می پذیرد. تکنولوژهای جدید باعث می شود که ساختمان و ویلاها در مقابل باد و رطوبت و باران محافظت بیستری داشته باشند و همچنین ضد دیلم بودن این نوع درب ها نیز باعث می شود علاوه بر مقاومت دربرابر شرایط جوی در برابر نفوذ سارقان نیز مقاوم باشند.

درب لابی چوبی یا درب لابی تمام چوب نوعی از درب می باشد که از چوب برای ساخت آن استفاده می شود البته یک تفاوت با سایر انواع درب لابی چوبی دارد این تفاوت این می باشد که در این نوع از مدل برای ساخت آن از هیچ چیز به غیر از چوب استفاده نمی شود چوب های زیادی برای ساخت درب لابی تمام چوب مورد استفاده قرار میگیرد که از مهمترین انواع چوب های مورد استفاده برای ساخت این درب می توان به چوب راش و چوب گردو اشاره کرد.

یکی از خدماتی که درب ضد سرقت آتاک ارائه می دهد ساخت درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید درب چوبی با زیر ساخت داخلی درب فلزی است که امنیت خانه هایتان را بسیار بالا می برد. در نظر گرفتن معیارهای اولیه برای درب با توجه به شرایط محیطی و طرح کلی بنا و معماری طرح ساختمان باعث میشود بتوانید در زمان انتخاب و خرید ، در سفارش خود را بر اساس نوع معماری و دکوراسیون ساختمان و یا ویلای خود انتخاب بهتری داشته باشید.


تفاوت چوب نرم و چوب سخت

قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه نوع چوبی بهترین انتخاب برای درب ضد سرقت مهم است.

چوب سخت با دوام تر از چوب نرم است اما موضوع همیشه این نیست. این اصطلاحات به اصالت و ساختار درختی که چوب از آن تهیه شده است بر می گردد.

چوب سخت با دوام تر از چوب نرم است اما موضوع همیشه این نیست. این اصطلاحات به اصالت و ساختار درختی که چوب از آن تهیه شده است بر می گردد.

چوب سخت از درختانی تهیه می شود که دانه های آن پوسته ی خارجی دارند و یا گل می دهند مانند درختان سیب یا بلوط. سایر درختان شامل توس، ماهون، افرا، بلوط و گردو می باشد. چوب سخت همچنین منافذی دارد که باعث ایجاد رگه هایی در چوب می شود و آن را متراکم تر و مقاوم در مقابل آتش می کند. بیشتر چوب های سخت قرمز تیره، قهوه ای جذاب و یا سفید رنگ هستند و برای ساخت پروژه های دیرپاتر مثل کفپوش یا ایوان استفاده می شوند.

چوب نرم از درختانی تهیه می شوند که دانه های آن پوسته ی خارجی ندارند و با باد جابجا می شوند و برگ های سوزنی خود را سرتاسر سال حفظ می کنند.سرو، کاج و صنوبر از این نوع درختان می باشند. چوب های نرم، زرد یا قرمز رنگ می باشند. چوب های نرم معمولا ارزان تر هستند و به عنوان الوار، درخت کریسمس و برای تولید کاغذ مناسب می باشد.

بطور معمول چوب های سخت برای ساخت درب مناسب تر می باشد و کاربرد بیشتری در این حوزه دارد.