وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

چهارچوب فلزی

چهارچوب ها به دو نوع چهارچوب فلزی و چهارچوب چوبی تقسیم می شوند . چهارچوب های مورد استفاده برای هر نوع درب متفاوت می باشد. معمولا برای درب ضد سرقت و درب داخلی ساختمان از فریم های فلزی با ضخامت های مختلف استفاده می شود و همچنین عرض فریم درب باتوجه به ضخامت دیوار ساختمان کاملا متفاوت می باشد. برای درب های داخلی علاوه بر چهارچوب فلزی از فریم های چوبی برای زیبایی نیز استفاده می شود. معمولا برای درب های ورودی (درب لابی) از چهارچوب فلزی استفاده می شود که مقاوم در برابر ضربه می باشد . اساس و پایه نصب درب در خانه و ساختمان چهارچوب است که امروزه استفاده از چهارچوب فلزی در خانه ها متداول تر شده است و علت آن نیز تداوم و ماندگاری بیشتری است که چهارچوب فلزی دارا می باشد .

مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید چهارچوب فلزی باید مد نظر داشت جنس چهارچوب فلزی است که باید با توجه به نوع و محل استفاده انتخاب و خریداری شود .

نکته دیگری که در هنگام خرید چهارچوب فلزی باید مد نظر قرار دهید این است که چهارچوب فلزی خریدارای شده توسط شما دارای جوشکاری با حداکثر کیفیت باشد . این به این دلیل است که مهم ترین عامل در خرید چهارچوب فلزی جوشکاری آن است زیرا یک جوشکاری محکم بسیار بادوام بوده و یکبار برای همیشه یک چهارچوب فلزی با کیفیت خریداری می کنید .

سومین نکته نحوه رنگ آمیزی چهارچوب فلزی است که مهم ترین عامل در انتخاب یک چهارچوب فلزی با کیفیت است . به طور کلی انتخاب رنگ کوره ای بهترین انتخاب است زیرا تداوم و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش های رنگ آمیزی دارد .

در هنگام خرید چهارچوب فلزی این نکته را به فروشنده گوشزد کنید که چهار چوب فلزی که به شما پیشنهاد می کند دارای جای قفل باشد تا در هنگام نصب نیازی به برش جای قفل توسط شما نباشد .

چهارچوب چوبی

هر چهارچوب درب شامل دو تیرک عمودی در دو طرف قاب و یک تیرک افقی در سردر و یک تیرک افقی در کف است که مجموعا" آستانه درب را تشکیل می دهند. مهم نیست شکل درب چگونه باشد حتی اگر غیر استاندارد هم باشد این نکته اولیه را باید بخاطر داشت که درب باید درون چهارچوب به اصطلاح جا بیفتد و چفت شود که البته توجه به این نکته استحکام درب را در پی خواهد داشت به خصوص اینکه بحث غیر استاندارد بودن درب ضد سرقت نیز مطرح شود.

بسیاری از مصرف کنندگان و طراحان دکوراسیون داخلی چهارچوب درب که از چوب ساخته شده باشد را برای درب های داخلی انتخاب می کنند. در گذشته روی پروفیل چوب یک شیار جهت چفت شدن لنگه درب ایجادمیشد و از این پروفیل ، چهارچوب چوبی برای درب های اتاق تولید می کردند. ولی امروزه با توجه به تنوع سلیقه مشتریان و استفاده از ابزار های جدید در ساخت انواع مدل های پروفیل چوبی عمدتا MDF امکان طراحی و ساخت انواع چهارچوب چوبی برای درب های داخلی فراهم شده است.

 معمولا برای درب داخلی ساختمان و یا حتی درب های ورودی (درب لابی) از چهارچوب چوبی استفاده می شود که به نوبه خود از زیبایی و ظرافت خاصی برخوردار می باشد.

درب‌های ضد سرقت از چه لایه‌هایی تشکیل شده‌اند؟

درب‌ ضد سرقت معمولا داخل لنگه در، یک ورق فلزی بسیار مقاوم دارند که عملا احتمال هر گونه نفوذ با هر نوع وسیله‌ای را غیرممکن می‌کند و در صورت غیرممکن کردن با نهایت تاخیر روبه‌رو می‌کند. قفل‌ها و یراق آلاتی که در این درب‌ها به کار می‌روند با درب‌های معمولی بسیار متفاوت‌اند و از نوع گاوصندوقی هستند، به این معنی که از دو یا سه قفل برای متصل کردن لنگه درب به چهارچوب استفاده می‌کنند. در قسمت داخلی تر عایق‌های صوتی به هر دو طرف درب اضافه شده‌اند و در انتها هم از سنگ پشم نسوز هم برای ضد حریق کردن قسمت بیرونی درب استفاده شده است. رویه این درب‌ها هم معمولا HDF, MDF طرح دار، ساده و برجسته است که ضخامت‌های ۸ تا ۱۴ میلیمتری دارند

چهارچوبی را هم که برای این درب‌ها به شما پیشنهاد می‌کنیم چهارچوب‌های فلزی هستند که به وسیله رنگ کوره‌ای، رنگ شده‌اند. دور تا دور لنگه‌های این چهارچوب‌ها را با زوارهای پلاستیکی بپوشانید تا از عبور گرد و غبار و صدا به داخل منزلتان جلوگیری شود.

درب ضد سرقت ترک آتاک درب دارای یراق آلات با بهترین کیفیت که یراق آلات با مارک کاله ترکیه می باشد. همچنین این درب دارای قفل های هوشمند نیز می باشد. درب های ضد سرقت آتاک درب ضد دیلم بوده و ضد آب و ضد آفتاب نیز می باشد.



برای داشتن خرید خوب و موفق به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 جنس چهارچوب وضخامت ان

نوع لولاهایی که بکاررفته است

جنس لایه ها

تعداد لولا ها

لت فضای دورویه

مارک کلیدها وقفل ها

ابزار یراقی درآن

وزن درب ضد سرقت ک باید کمتر از 60 کیلوگرم نباشد

که در مورد گزیننه اول باید گفت بهتر است از بهترین الیاژموجود دربازار باشد که کیفیت بالاتری داشته باشیم ودرباره ضخامت بهترین حالت این است که بیشتر از۱/۵ میلیمتر باشد. ودرباره گزینه دوم برای بازو بسته شدن راحت درب به کیفیت لولا بستگی دارد بهترین لولا در بازار بلبرینگ دار است. ودرگزینه سوم تعداد لولا هم مهم است که حتما باید سه لولا داشته باشد. درباره جنس لایه ها، درباره ام دی اف باید گفت که ظاهر زیبا وشیکی دارد و معمولا درمحیط های مرطوب بهتر است استفاده نشود و درمحیط های که رفت وآمد زیاد است خوب نیست زیرا باعث کثیف شدن وخش دارشدن ان میشود.

درب ضد سرقت آتاک درب، نمایندگی انحصاری درب ضد سرقت ترک آتاک درب ترکیه را دارد که خود تولید کننده این درب ها نیز می باشد. آتاک درب، بالاترین کیفیت درب ضد سرقت در میان سایر درب های ضد سرقت موجود در بازار را دارا می باشد. که درب ضد سرقت، درب لابی، درب ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب و نیز درب های داخلی جزء محصولات درب ضد سرقت آتاک درب می باشد.


درب ضد سرقت ایتالیایی

درب ضد سرقت ایتالیا در ظاهر و کیفیت تفاوت بسیار زیادی نسبت به درب های ساخت داخل و نسبت به درب ضد سرقت ترک دارد چرا که محور این درب ها بصورت چرخش از وسط می باشد و در این نوع درب ها لولا بصورت مخفی در وسط درب به کار برده می شود به همین دلیل و طبق درخواست های مکرر مشتریان اتاک درب ایران اقدام به واردات این نوع درب ها نموده است اما هدف نهایی تولید این درب ها در داخل می باشد.

در ضد سرقت ساخت کشور ایتالیا از لحاظ وزنی و استحکام بسیار بالار از کشورهای دیگر اروپایی می باشد همان طور که قبلا نیز اشاره شده است حداقل از لحاظ وزنی ۲ برار درب ضد سرقت ترک می باشند

لازم است بدانید که شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی همواره در تلاش هستند تا دربهای را تولید نمایند که از هر نظر با نمونه های ایتالیایی همخوانی داشته باشند.

در نمونه درب های ضد سرقتی که توسط کشور ایتالیا ساخته می شوند و با نام درب ضد سرقت ایتالیایی شناخته می شود نسبت به کشورهای اروپایی دیگر هم دارای استحکام بسیار بالایی بوده و هم در برابر موارد مختلف مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان میدهد و نسبت به درب ضد سرقت ترک از نظر وزنی تقریبا دو برابر می باشد.

برخی از تاجران که در این صنعت فعالیت می کردند پیش تر اقدام به وارد کردن درب های ایتالیایی به درون کشور می نمودند و قیمت این نمونه درب ها بسیار بالا بود ولی متاسفانه طی سال های اخیر که نوسانات شدیدی در بازار لحاظ گردید برخی از همین تاجار نسبت به وارد کردن این درب تمایلی نشان نمیدهند و برای این کار رغبتی ندارند و به همین جهت به سراغ مدل های دیگری می روند که در نهایت قیمت تمام شده آن کمتر باشد.