وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

مهم ترین دلایلی که باعث تفاوت قیمت درب های ضد سرقت خصوصا درب های آتاک درب می گردد چیست

شرکت درب ضد سرقت آتاک درب تنها تولید کننده درب لابی ضد دیلم با میانگین وزنی ۱۶۰ کیلوگرم در ایران است و سایز درب های بازار وزن میانگین ۶۰ کیلو گرم دارند.
همچنین ما از رویه ها ۴۸ میل چوب طبیعی بلوط آمریکایی و گردوی آمریکایی استفاده میکنیم که گران ترین و بهترین چوب در جهان می باشد.
کلیه درب های آتاک درب مجهز به سنسور و دزدگیر می باشند .
مورد سوم قفل های خاص آتاک درب می باشد که ضد تخریب و ضد دیلم و بدون مغزی می باشند که امکان سرقت را به صفر می رساند .
بعد از رویه های چوب روکش های گردو روکش های چوبی راش مطرح می شوند.روکش های راش به دلیل نوع ساختار و پره های چوبی که در مقاطع به صورت طولی به کار برده شده اند ، حس طبیعی و چهره ی زیبایی رو به بیننده منتقل می کند.چوب راش از سری چوب های نیمه سنگین حساب می شوند و معمولا درجه ۱ و ۲ آن ها برای تولید روکش استفاده می شوند و درجه ۳ آن ها برای تولید الوار به کار می روند.
بدین ترتیب با توجه به موارد ذکر شده
درب ضد سرقت ترک
آتاک درب ایران با تکیه بر پیشرفت های حوزه ی معماری همواره در حال دگرگونی محصولات خود بوده و به طور همزمان با ارتقا کیفیت سیستم ایمنی محصولات خود پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از کاربران و مصرف کنندگان درب های ضدسرقت و داخلی می باشد.
همچنین میتوان اشاره کرد که شرکت آتاک درب در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب های ضد سرقت مونتاژ ترک در ایران می باشد و به عنوان اولین شرکت در ایران توان تولید درب های ضد سرقت و ضد دیلم منطبق با استانداردهای مربوطه را دارد. علاوه براین دید وسیع تیم طراحی آتاک درب ایران جهت انطباق با پیشرفت های حوزه ی معماری و دکوراسیون داخلی در این مجموعه شرکت آتاک درب ایران را قادر ساخت تا بتواند در حوزه تامین سلیقه های متفاوت مصرف کنندگان و سازندگان محصولات متنوعی در دسته های کلاسیک و مدرن ارائه نماید و به طور پیوسته طراحی های خود را بهبود ببخشد.



ویژگی های درب ضد سرقت لوکس

 

شرکت آتاک درب دارای محصولات متنوع درب ضد سرقت لوکس، درب لابی، درب اتاقی می باشد. در ساختار داخلی آنها یک ورق فولادی سرتاسری به صورت شبکه ای و با ضخامت2-1/5 میلیمتر به کار رفته است. این ورق فولادی نقش اصلی را در افزایش امنیت این درب ها دارد. این ورق فولادی باعث ضد ضربه شدن این درب ها نیز می شود.

عایق های حرارتی و صوتی در بین شبکه بندی این درب ها قرار گرفته است.

این درب ها سه لولا دارند و مجهز به قفل مرکزی، دستگیره برنجی آبکاری شده، قفل پست چی، قفل دیجیتال و چشمی هستند.

قفل درب ضد سرقت لوکس به صورت پیش فرض قفل بسیار باکیفیت کاله (Kale) ترکیه است که در حالت قفل شده 14 زبانه دارد. این زبانه ها از سه جهت با چارچوب اتصال دارند- چهارچوب درهای ضد سرقت لوکس استیل درجه یک است و همانند سایر درب ها نیز می توان روکوب چوب طبیعی به آن اضافه کرد.

لنگه در ضد سرقت لوکس از ورق MDF 10 میلیمتر و روکش طبیعی چوب گردو ساخته شده و دارای طراحی های زیبایی می باشد.

وزن این درب ها بالای 170 کیلوگرم است.

دارای 14 زبانه متحرک، و 4 زبانه ثابت هستند.

قفل و یراق درب ضد سرقت ترک

دارای تنوع قفل به لحاظ سیستمی

دارای ۱۸ و ۲۱ زبانه امنیتی

دارای چارچوب یک تیکه کشویی پیچ مخفی

داری روکوب و پشت کوب

دور استیل بودن با استیل ۳۰۴ ضد خش

دارای قطر لنگه ی ۸ و نیم تا ۱۲ سانتی متر

دارای دستگیره و یراق های کاملا لوکس

استفاده از ورق فلزی ۲ میل و یک و نیم میل

مجهز به ۶ عدد پین امنیتی

مجهز به دوربین های ۳۶۰ درجه بزرگ

دارای روکش های گردوی آمریکایی ، بلوط و راش

 

جنس درب ها

درب چوبی : از ساخته شدن ، بائو و پاسار های چوبی، قاب های تونیک و الوار منظم تشکیل شده اند از لحاظ زیبایی بدون رقیب اند؛ ایراد درب های چوبی این است که به توجه و نگهداری مداوم نیاز دارند و بعد از چند سال باید مجدد رنگ شوند. برای مشاهده انواع درب چوبی اتاق به صفحه درب داخلی مراجعه فرمایید. درب ضد سرقت آتاک درب، مجموعه ی متنوعی از درب ضد سرقت چوبی را که بهترین کیفیت و بالاترین ایمنی درب ها را دارد.

درب WPC :WPC در صورت ساخت صحیح ترکیبات پلیمری با روکش چسبانده شده روی آن عمر بالایی از محصول را ارایه می دهند ولی در ایران تنوع این محصول پایین بوده و همچنین شرکت های سازنده فرمول ساخت درب را برای پایین آوردن قیمت تمام شده دستکاری می کنند، که نتیجه ی آن عدم الصاق مناسب روکش و بدنه درب و یا پایین آمدن عمر سلولی آن می گردد

درب روکش چوب : از پرس روکش های طبیعی و آلپی چوب روی صفحه های فیبری مانند پلای وود و ام دی اف حاصل می شود اصولا بخاطر این نوع صفحات دارای وزن سنگینی می باشد و این وزن بالا از معایب این درب به حساب می آید اما ظاهر بسیار زیبایی دارند.

عمر محصولات HPL ،HDF , PVC معمولا کم است و برای کوتاه مدت مناسب می باشد، همچنین این درب ها روی چهارچوب آهنی نصب می گردد. یه نکته بسیار مهم درباره این درب این است که هنگامی که روی چهارچوب های قدیمی نصب می شوند، با کمی انحراف و خطا نسبت به چهارچوب می ایستند.




درب ضد سرقت شیشه خور

 

 

درب ضد سرقت شیشه خور تلفیقی از درب چوبی و شیشه که در وسط درب قرار می گیرد می باشد. آتاک درب تولید کننده چنین درب های ض سرقت در ایران می باشد. درب های آتاک درب با شیشه های سکوریت، بسیار لوکس بوده و ضد دیلم می باشد. که بیشتر در درب لابی استفاده می شود. جنس این درب ها گردوی آمریکایی یوده، رویه 12 میل ترکیه با 10 سال گارانتی، یراق کاله ترکیه با 5 سال گارانتی و داخل شبکه فولادی با ورق سراسری می باشد. بیشتر مشتریان و خریداران درب ضد سرقت شیشه خور آن را به خاطر زیبایی خواصی که دارد می خرند. در صورتی که از شیشه برای زیبا سازی بدنه استفاده شود یکپارچگی درب ضد سرقت به هم خورده در نتیجه امنیت درب به خطر می افتد این به این معناست که در صورتی که بخواهیم از شیشه ای در درب ضد سرقت استفاده کنیم به صورتی که مانند درب های معمولی سمت دیگر درب از شیشه قابل دیدن باشد امنیت درب ضد سرقت شیشه خور به شدت کاهش یافته و امکان آن که به صفر برسد نیز وجود دارد. در بدنه این درب ها از شیشه استفاده نمیشود و درب بصورت یکپارچه ساخته میشود و تنها برای زیباسازی درب از شیشه در درب استفاده میشود.

 

انواع قفل درب ضد سرقت

 

قفل دیجیتال کارتی

از قفل دیجیتال کارتی بیشتر در جاهایی که نیاز به امنیت بالا دارند مثل هتل ها ، شرکت ها و سازمان ها و.. استفاده میشود . قفل دیجیتال کارتی درب ضد سرقت دارای قابلیت های زیادی می باشد که از جمله میتوان به این موارد اشاره کرد : کد پذیری ، هشدار به صاحب خانه در صورت باز بودن درب ضد سرقت ، دارا بودن سیستم کنترل مرکزی، دو عدد کلید یدکی به منظور استفاده در مواقع ضروری و امکان از کار انداختن کارت در صورتی که کارت گم شود.

قفل دیجیتال اثر انگشتی

این نوع قفل دیجیتال قابلیت نصب روی انواع درب ضد سرقت را دارند. نصب این نوع قفل اثر انگشتی هیچ نوع تداخلی با سیستم قفل درب ضد سرقت و مغزی ندارد . در این نوع از قفل درب ضد سرقت در ابتدا باید هر تعداد اثر انگشتی که لازم است در حافظه ذخیره شود . باید این را در نظر بگیریم که این نوع قفل اثر انگشتی فقط با اثر انگشت باز میشود و هیچ کلیدی ندارد .

قفل درب ضد سرقت کلیدی

این نوع قفل درب ضد سرقت از جمله معمولی ترین و در دسترس ترین و پر استفاده ترین نوع قفل ها میباشد . هر درب ضد سرقت یک کلید کارگری دارد و یک سری کلیدهای اصلی . این نوع دسته بندی زمانی مفید است که یک ساختمانی در هنگام ساخت و ساز رفت و آمد افراد متفرقه در آن زیاد است . قفل درب ضد سرقت آتاک درب کاله ترکیه می باشد گه بهترین نوع قفل با بالاترین کیفیت می باشد.
در این زمان میتوان از کلید کارگری استفاده کرد و بعد از مستقر شدن افراد خانواده و تمام شدن کارهای ساختمانی می تواند از کلیدهای اصلی استفاده کرد . و به این شکل افراد غیر مجاز دیگر اجازه ورود ندارند چون دیگر کلیدهای کارگری اعتبار ندارند .کلید درب ضد سرقت از نوع کلید کامپیوتری میباشند که معمولا امکان ساخت از روی آنها وجود ندارد . در صورتی هم که قابل ساخت باشند مدت زمان زیادی طول میکشد و معمولا کار کلیدسازهای حرفه ای است .

درب ضد سرقت ترک آتاک درب دارای قفل کامپیوتری هوشمند می باشد که دیگر امکان باز شدن در ها از سوی دزدها وجود ندارد.