وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

ویژگی های درب ضد سرقت

از ویژگی های مهم درب ضد سرقت می توان به نصب آسان، تنوع رنگ و طرح، قمیت مناسب و مختلف به دلیل ابعاد و اندازه های مختلف اشاره کرد. همچنین ضخامت ورق های بکار رفته در این درب ها نسبت به درب های معمولی بسیار بیشتر است و این امر باعث افزایش امنیت درب های ضد سرقت می شود.

ساختار درب ضد سرقت به نحوی ست که بعد از قرار گرفتن در چهارچوب نمیتوان آن را اهرم کاری کرد.

این نوع درب به آسانی و به سرعت نصب میشود و به همین دلیل بعد از اتمام مراحل ساخت و ساز در چهارچوب نصب می گردد.

از هر دو طرف درب باید عایق صوتی شده باشند تا هیچ گونه آلودگی صوتی را از بیرون به داخل راه ندهد و همینطور سرو صدای داخل را به بیرون منتقل نکند.

با استفاده از پشم سنگ نسوز ضد حریق شده است. و عایق بندی سرما نیز دارد تا در فصل زمستان هیچ گونه سرمایی را به داخل راه ندهد.

یکی از آپشن های موجود در درب ضد سرقت دارا بودن زه درزگیر می باشد تا گرد و خاک و آلودگی را به منزل راه ندهد.

مستحکم در مقابل حوادث غیر قابل پیش بینی مثل زلزله و آتش سوزی است.

در صورت نیاز یک زنگ هم بر روی درب ضد سرقت ترک نصب می شود.

رنگ بندی درب های ضد سرقت متنوع است و روکش این درب ها معمولا از جنس MDF با روکش رنگ یا PVC میباشد.

دور تا دور درب ضد سرقت یک نوار پلاستیکی یا درزگیر قرار گرفته که از هدر رفت انرژی و نفوذ گرد و غبار جلوگیری میکند.

درب ضد سرقت ترک اصل که شرکت آتاک درب ایران نمایندگی انحصاری آن را دارد، دارد. تنوع فراوانی در درب های ضد سرقت، درب لابی، درب های واحدی و درب های داخلی با کیفیت بالا و قیمت مورد پسند مشتریان دارد. و درب های باب میل شما را تامین می کند که از لحاظ امنیتی در درجه بسیار بالایی قرار دارد.

درب ضد سرقت ارزان، ایمن هم هست؟

 مفهوم درب ضد سرقت ارزان را می توان به دو تعریف تقسیم بندی کرد:

1- درب ضد سرقت ارزان با کیفیت خوب

2 درب ضد سرقت ارزان با کیفیت پایین

یکی از مهم ترین فاکتورها برای تعیین کیفیت و ارزشمندی درب ضد سرقت، در درجه اول قطعا میزان امنیت آن است. ساختار داخلی درب ضد سرقت، قفل های به کار رفته در آن و همچنین چارچوب مورد استفاده برای این درب ها سه پارامتری هستند که تعیین کننده میزان امنیت درب ضد سرقت می باشند. در بازار ایران و در محدوده قیمتی ارزان و در واقع قیمت مناسب، می توان درب های ایرانی و درب های چینی را نام برد. درب های چینی ارزان ترین نوع درب های ضد سرقت موجود در بازار هستند. درب های ضد سرقت ساخت چین معمولا ساختار و استحکام داخلی خوبی ندارند و از فلزات با ضخامت بسیار کم (نهایتا 0.8 میلی متر) به عنوان ورقه سرتاسری در آن ها استفاده شده که به راحتی قابل دیلم شدن است. یکی از مهمترین اجزای تامین کننده امنیت درب ضد سرقت، قفل آن است. در مورد درب های ضد سرقت چینی به تجربه می توان گفت مغزی به کار رفته در این قفل ها تو پر نیست و خیلی راحت قابل شکست و یا برش است. پس تا اینجای کار متوجه شدیم که ارزان بودن درب ضد سرقت چینی حاصل کاهش کیفیت و درنتیجه کاهش امنیت این درب ها بوده است. در مورد درب های ایرانی؛ تولیدکنندگان ایرانی توانسته اند با کاهش برخی اکسسوری ها و یراق آلات گران قیمت، درب های ضد سرقت با کیفیت خوب را روانه بازار کنند. نکته دیگر در مورد کاهش قیمت تمام شده درب ضد سرقت، میزان برجستگی رویه این درب ها است که هر چه میزان برجستگی رویه درب کمتر باشد قیمت درب ها نیز کاهش پیدا می کند.

اگر شما نگران امنیت منزل خود در زمان خروج از آن هستید، بنابراین حتماً بدنبال خرید بهترین برند درب ضد سرقت هستید که علاوه بر زیبایی ظاهری، از امنیت بالایی برخوردار باشد. در واقع امروزه برای ایجاد امنیت در خانه مهم ترین مسئله استفاده از درب ضد سرقت است. زیرا دارای امنیت بالا است و به راحتی نمی توان آن را گشود. مجموعه درب ضد سرقت آتاک درب، خود به عنوان تولید کننده درب ضد سرقت با کیفیت بالا و قیمت درب ضد سرقت مناسب که مورد رضایت مشتریان می باشد و چون مطابق با استانداردهای جهانی می باشد انتخاب بسیار خوبی برای درب های منزلتان است.

درب ضد سرقت لوکس برجسته

این سری درب ها (درب ضد سرقت لوکس برجسته) بر اساس نیاز جامعه طراحی و تدوین شده است و بر روی رویه درب دارای طرخ های برجسته و منبت کاری می باشد که الهام گرفته از نقش و نگارهای گذشته ایران باستان و ایران نوین می باشد.

طراحی های انجام گرفته بر روی این درب ها بر اساس نیاز جامعه و در نظر گرفتن الگوی جامعه ساخته و تولید می گردند در سری درب ضد سرقت لوکس ما سعی کرده ایم از موارد مهمی جهت بالا بردن کیفیت و لوکس شدن درب ها استفاده نماییم و تا کنون توانسته ایم در بازار با پاسخگویی به نیاز مشتریان درب های با کیفیت بالا تولید و روانه بازار کنیم.

سری درب ضد سرقت آتاک درب با روکوب و استیل دور لنگه درب به بازار ارائه می گردد که سعی شده است این مدل درب ها تا جای ممکن از لوکس ترین و با کیفیت ترین متریال جهت ساخت و تولید استفاده گردد که انتخاب بسیار مناسبی برای درب لابی و درب اتاقی می باشد. درب های لوکس برجسته در سری راش و گردو و بلوط تولید می گردند که نسبت به درجه کیفی متفاوت می باشند اولین درجه ان درب های سری بلوط می باشد که بسیار با کیفیت می باشند پس از ان درب های با چوب گردو در درجه و ردیف دوم قرار دارند که مطابق با نیاز جامعه تولید و روانه بازار می گردند

سری درب های راش برجسته نیز که در ردیف سوم قرار می گیرند نسبت به درجه کیفی پایین تر از بقیه موارد قرار دارند و قیمت ارزان تری نیز دارند.


درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی از تنوع ظاهری بیشتری برخوردار هستند و قیمت ارزانتری نسب به درهای ترک دارند اما معمولا از کیفیت پایینی برخوردار هستند.

ابعاد بازشوهای درب های ضد سرقت چینی بین ۹۰ تا۹۲ سانتی متر و در برخی موارد یک متر می باشد.
استاندارد سایز چارچوب درب های ضد سرقت چینی ۱۰۵*۲۰۵ و ۱۰۵* ۲۱۰ می باشد و ضخامت ورق فولادی استفاده شده در داخل درب های ضد سرقت چینی در بازه ۰٫۴ تا ۰٫۸ موجود می باشد. درب های چینی معمولا دارای چارچوبی به صخامت 12 سانتی متر هستند که قطر ورق چارچوب یک میلیمتر است.

لنگه درب های چینی به طور معمول 70 میلیی متر ضخامت داشته و روکش آنها از جنس MDF با رنگ پودری الکترواستاتیک است.

برخی درب های چینی به جای استفاده از ورق فولادی در درون آنها، خود روکش را از جنس فلز انتخاب می کنند که به آنها درب ضد سرقت فلزی هم گفته می شود.

چارچوب درب های ضد سرقت چینی به صورت تخت بوده و اختلاف کمی بین سطوح بیرونی و لنگه درب وجود دارد. لولاهای درب های ضد سرقت چینی مخفی است و نه از داخل و نه از بیرون قابل تشخیص نمی باشد. رویه درب ضد سرقت چین به صورت فلزی (استیل) با رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد.

درب ضد سرقت چینی کیفیت نسبت پایینی نسبت به درب ضد سرقت ترک دارد. شرکت آتاک درب نمایندگی انحصاری درب ضد سرقت ترک اصل را دارد. پیشنهاد ما برای شما اینست که به سایت اصلی این شرکت مراجعه کرده و مقالات مارا مطالعه فرمایید تا انتخاب درستی هنگام خرید داشته باشید.

درب چوبی اتاقی

اهمیت انتخاب درست درب زمانی مشخص می شود که بدانیم درب اتاقی خواب ها موجب زیباتر شدن منزل می گردد. سبک طراحی داخلی خانه بر نوع درب اتاق تاثیر می گذارد. انواع سبک طراحی شامل کلاسیک، مدرن، مدرن امروزی، روستیک، صنعتی، ترانزیشنال، مینیمالیسم، اسکاندیناوی، مدرن میان قرن، بوهمین ،فرانسوی ، همپتون و سنتی ایرانی می باشد که هر کدام درب اتاق مناسب به خود دارد. به عنوان مثال، درب بیروت، درب ممفیس، درب ونکوور، درب وروشو، درب بدروم، درب پراگ و درب آلانیا می باشد. بودجه ی در نظر گرفته شده نیز دومین پارامتر مهم در خرید درب اتاق می باشد. همانطور که می دانید ام دی اف در ساختار بسیاری از درب ها استفاده می شود بنابراین نوع ام دی اف عامل تعیین کننده در قیمت درب اتاق می باشد، برای مثال اگر در ساختار درب از ام دی اف وا نا چای تایلند (که به جهت متریال و تکنولوژی تولید جز بهترین ام دی اف ها می باشد) استفاده گردد قطعا آن درب، نسبت به درب اتاقی که از ام دی اف بی کیفیت تری که دارای اعوجاج سطح می باشد گران تر خواهد بود. درب ضد سرقت آتاک درب، درب لابی، درب اتاقی، درب ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب را در سبد محصولاتی خود دارد.