وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی از تنوع ظاهری بیشتری برخوردار هستند و قیمت ارزانتری نسب به درهای ترک دارند اما معمولا از کیفیت پایینی برخوردار هستند.

ابعاد بازشوهای درب های ضد سرقت چینی بین ۹۰ تا۹۲ سانتی متر و در برخی موارد یک متر می باشد.
استاندارد سایز چارچوب درب های ضد سرقت چینی ۱۰۵*۲۰۵ و ۱۰۵* ۲۱۰ می باشد و ضخامت ورق فولادی استفاده شده در داخل درب های ضد سرقت چینی در بازه ۰٫۴ تا ۰٫۸ موجود می باشد. درب های چینی معمولا دارای چارچوبی به صخامت 12 سانتی متر هستند که قطر ورق چارچوب یک میلیمتر است.

لنگه درب های چینی به طور معمول 70 میلیی متر ضخامت داشته و روکش آنها از جنس MDF با رنگ پودری الکترواستاتیک است.

برخی درب های چینی به جای استفاده از ورق فولادی در درون آنها، خود روکش را از جنس فلز انتخاب می کنند که به آنها درب ضد سرقت فلزی هم گفته می شود.

چارچوب درب های ضد سرقت چینی به صورت تخت بوده و اختلاف کمی بین سطوح بیرونی و لنگه درب وجود دارد. لولاهای درب های ضد سرقت چینی مخفی است و نه از داخل و نه از بیرون قابل تشخیص نمی باشد. رویه درب ضد سرقت چین به صورت فلزی (استیل) با رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد.

درب ضد سرقت چینی کیفیت نسبت پایینی نسبت به درب ضد سرقت ترک دارد. شرکت آتاک درب نمایندگی انحصاری درب ضد سرقت ترک اصل را دارد. پیشنهاد ما برای شما اینست که به سایت اصلی این شرکت مراجعه کرده و مقالات مارا مطالعه فرمایید تا انتخاب درستی هنگام خرید داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد