وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

ساختار درب ضد سرقت آکوستیک

عایق‌های صوتی مختلفی برای پوشش کف، سقف، دیوارها و… وجود دارند و برای مکان‌های مختلف از عایق مناسب استفاده می‌کنند که در عمل نتیجه خوبی بگیرند. زمانی که شما از درب ضد ­سرقت آکوستیک یا ضد صدا استفاده می‌کنید علاوه بر اینکه کمک می­کنید صدایی از بیرون به داخل خانه منتقل نشود، مانع عبور صدا از داخل خانه به بیرون نیز خواهد شد. تجربه نشان داده است که حجم سر و صدای زیادی از درون درب‌های معمولی در فضای ساختمان شما پخش می‌شود که ممکن است برای شما آزار دهنده باشد و با استفاده از امکانات آکوستیک برای قسمتهای مختلف خانه خود به خصوص درب‌ها می‌توانید این صداها را از بین ببرید.

اولین موردی که در این قسمت باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که درب­های ضد­ سرقت تا حد زیادی خصوصیت ضد صدا بودن دارند، اما در صورتی که بخواهید میزان ضد صدا بودن آنها را بیشتر کنید می‌توانید روش‌های زیر را به کار ببرید:

  • از پشم سنگ استفاده کنید تا میزان آکوستیک بودن درب‌ها بیشتر شود.
  • با لاستیک های درزگیر و سیلیکونی درزها را با دقت بالاتری بپوشانید و به این صورت فضاهای خالی را از بین ببرید تا صدا و حرارت از درب شما عبور نکند.
  • از روکوب‌هایی استفاده کنید که جذب کننده صدا هستند و علاوه بر اینکه صداهای اضافه را جذب میکنند، باعث شوند که انعکاس صدا در خانه شما به حداقل برسد. درب ضد سرقت ترک آتاک درب، عرضه کننده درب ضد سرقت آکوستیک با بالاترین کیفیت می باشد.


طریقه نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن و بتن ریزی

دو مرحله وجود دارد که اولی نصب چهارچوب در است و مرحله دوم اتصال درب ضد سرقت بوسیله لولا به فریم انتظار می باشد.

مرحله اول: اولین مرحله ساخت چارچوب برای درب است باید از پروفیل 4*10 یا 4*8 استفاده شود. این چارچوب باید به گونه ای باشد که اتصال درب به دیوار را بسیار محکم کند و ابعاد داخل فریم انتظار باید از ابعاد درب بزرگتر باشند. قبل از سفید کاری چهارچوب باید نصب شود. اندازه گیری کاملا دقیق ابعاد در نصب درب ضد سرقت بسیار مهم است و عایق کاری ضد زنگ چارچوب حتما باید انجام شود

بهتر است که درب را  قبل از نصب باز کرده و چند مرتبه قفل و شب بند آن را باز و بسته کنید تا از عملکرد صحیح سیستم قفل اطمینان حاصل کنید. سپس درب را از قسمت پشت (قسمتی که باله ندارد) وارد چارچوب نموده و آن را کاملا تراز و شاقول کرده و درب را چند مرتبه باز و بسته کنید و از عملکرد مناسب آن اطمینان حاصل کنید،بعد از اطمینان مجدد از تراز و شاقول بودن، درب را از محل سوراخ های تعبیه شده در قسمت داخلی چارچوب با چند خال جوش موقتا نصب کنید. پس از نصب موقت صحت عملکرد درب را کنترل کنید و سپس اقدام به جوش دادن کامل نمایید.

 شرکت آتاک درب نمایندگی درب ضد سرقت  ترک اصل را دارد. پیشنهاد ما برای شما اینست که به سایت اصلی این شرکت مراجعه کرده و مقالات مارا مطالعه فرمایید

گونه های چوب جهت ساخت درب

زمان انتخاب نوع چوب برای درب لابی و درب ساختمانی را باید به خاطر داشته باشید که یکسری از انواع چوب برای استفاده ی خارجی بهتر از سایرین هستند. دربین بهترین گونه ها برای درب های ورودی و درب آپارتمانی و درب ساختمانی می توان به بلوط سفید, راش، گردو، چوب ماهون و نیز درخت سرو و سرو اسپانیایی است. به این علت که این چوب ها در مقابل آب, حشره و فساد مقاوم هستند. همچینن, این نوع چوب ها در هنگام مواجهه با رطوبت کمتر دچار انبساط می شوند. چوب های نرم تر مانند توسکا, کاج و سپیدار نیز میزان انبساط کمی دارند اما برای درهای بیرونی زیاد مناسب نیستند چرا که مقاومت کمتری در مقابل عوامل خارجی دارند.
مواد مختلفی برای ساختار درب های ساختمانی و درب های ورودی استفاده می شوند مانند, فلز, فایبرگلاس, روکش چوبی و چوب سخت. مهم نیست که از چه موادی در ساخته می شود, اکثر طراحان تلاش می کنند تا ظاهر چوب را تقلید کنند. درب هایی که بخوبی ساخته شده اند به ارزش مقاومتی و تبلیغاتی درب ها می افزایند.

جنس درب ضد سرقت آتاک درب، چوب راش، بلوط و گردوی آمریکایی در طرح ها و رنگ های مختلف برای مصارق داخلی، درب لابی و درب ورودی واحد طراحی می شوند. این شرکت مجموعه ای از زیباترین انتخاب ها برای سبک کلاسیک و مدرن می باشد. 

مشخصات بهترین درب ضد سرقت ایرانی

1- رویه دربها از جنس ام دی اف به ضخامت 8 و 10 میلی متر ساخت کشور ترکیه است و رویه ها توسط دستگاه ممبران در رنگ بندی های متفاوت پی وی سی می شود و در طرحها، رنگهای متفاوت و نامحدود می باشد و فضای بین رویه ها با ورق 1.5 میلی متر و با پروفیل 40*80 شبکه ای و عایق صوتی حرارتی پلی اورتان به صورت فشرده پر می شود.

2- فضای داخلی درب به صورت شبکه های مشبک فشرده و درب دارای 3 عدد لولای فلزی است که از داخل چهارچوب نصب می شود.

3- تمامی درب ها دارای ویژگی ضد سرقت، عایق صوتی و حرارتی می باشند.

4-درب ضد سرقت  مطابق با استانداردهای جهانی ساخته می شود.

6- حداکثر بازشوی مفید درب 90 تا 92 سانتی متر بوده و این اندازه برای ورود و خروج کلیه وسایل و اثاثیه استاندارد می باشد.

7- جنس چهارچوب ورق گالوانیزه به ضخامت 2 میلی متر، لنگه از ورق 1.5 میلی متر با برش لیزری بریده شده است.

8- ساخت لنگه و چهارچوب با دستگاه سی ان سی و با زوایای خاص

9- یراق آلات استفاده شده برای ساخت درب ضد سرقت در داخل ایران از کشور ترکیه به نام های مارک کاله می باشد.

11- دو ورق گالوانیزه به ضخامت 1.2 میلی متر در دو طرف پنل درب کار شده است.

12- رنگ استفاده شده روی درب ها از بهترین متریال روز اروپا می باشد.

13- پوشش فلزی با رنگ الکترواستاتیک (پوست ماری) و کاملاً مکانیزه (پخت رنگ در دمای 240 درجه)

14- قفل کاله ترک 7 زبانه و استفاده از لولای ساچمه ای برای گردش بی صدا و راحت لنگه بر روی چهارچوب.

15- دارای پین های ثابت در پشت کاربری امنیت (در مقابل ضربه از رو به رو).

16- دارای چشمی، زنگ اخبار، از داخل دارای قفل شب بند و دستگیره با طرح کوئین یا رویال می باشد.

17- آستانه ورودی درب از جنس استیل ضد زنگ می باشد و قفل پستچی بهره گیری از دو قفل مجزا به همراه شب بند.

18- استفاده از نوار درزگیر و کیپ بند برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، انتقال صدا و سرما.

درب ضد سرقت آتاک درب خود تولید کننده درب لابی  و درب های داخلی ساختمان با کیفیت بالا و تنوع در طرح و رنگ می باشد.

انتخاب مدل مناسب برای درب های داخلی

سعی کنید درب های داخلی منزل خود را هماهنگ با تم دکوراسیون خانه و اتاق خود انتخاب کنید با این کار زیبایی و جلوه خاصی به دکوراسیون خانه تان می دهید.کار دیگری که میتوانید انجام دهید ترکیب رنگ های متفاوت است و ایجاد یک جلوه شاد و گرم به محیط است.انتخاب مدل مناسب برای درب های داخلی یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی منازل است.زیرا داشتن یک درب زیبا با یک رنگ مناسب فضای مورد نظرتان می تواند تغییر زیادی در استایل خانه شما به وجود آورد. همان طور که گفتیم این روز ها درب چوبی مدرن طرفداران زیادی دارند این درب ها در مدل های متنوعی تولید می شوند که شما میتوانید متناسب با دکوراسیون داخلی منزتان،درب داخلی مورد نظرتان را انتخاب کنید. نکته دیگری که در مورد انتخاب مدل مناسب برای درب ها باید بدانید این است که در انتخاب درب باید به عواملی از جمله استایل، جنس مواد، عایق صدا بودن، اندازه، جهت باز شدن و کیفیت لولا نیز توجه نمایید.به عنوان مثال اندازه درب اتاقی باید با توجه به بزرگی و کوچکی فضای اتاق انتخاب شود انتخاب یک درب بزرگ برای فضای کوچک نامناسب می باشد.
 

درب چوبی مدرن تنها یکی از انواع درب های ما می باشد .