وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

درب ضد سرقت ارزان

قیمت درب ضد سرقت به موارد مختلفی بستگی دارد. نوع کشور تولید کننده ، نوع یراق درب ضد سرقت ، قفل درب و… تاثیر مستقیمی در قیمت درب ضد سرقت دارد.

درب ضد سرقت ارزان چینی

درب ضد سرقت ارزان چینی که در بازار و بین مصرف کننده ها به درب ضد سرقت چینی معروف است جزو بی کیفیت ترین درب های بازار میباشد و ساخت کشور چین است.کیفیت این درب ها به قدری پایین است که اصلا جزو درب ضد سرقت نمیتوان ان را به حساب اورد چون ضمن استفاده از مواد بی کیفیت خبری از فولاد در ان نیست وورق اهنی که در انها استفاده شده در بهترین حالت استقامت لازم را در برابر ضربات وفشار های وارده در مواقع لازمه بر خوردار نمی باشد و راهکارهایی که سازنده های این گونه درب ها برای بالا بردن استقامت ان در برابر دیلم به کار برده اند (قفل چنگکی – قفل مرکزی) بی تاثیر بوده ونیز با توجه به بالارفتن قیمت دلار دیگر توجیه اقتصادی برای خرید این گونه درب ضدسرقت ارزان وجود ندارد.

درب ضد سرقت ارزان ایرانی

درب ضد سرقت ارزان قیمت ایرانی به مراتب بهتر از درب های چینی میباشد.و این امر به دلیل استفاده از فولاد به جای اهن در این گونه درب ها می باشد و نیز به دلیل استفاده از یک سازه فولادی در داخل درب از استقامت بالاتری نسبت به دیگر درب های ضد سرقت ارزان برخوردار است که به دلیل چینش فولادی که داخل ان وجود دارد میتواند دیلم را خنثی کند.

داخل این سبک از دربها استراکچر فلزی وجود ندارد و با توجه به ضخامت چهارچوب ضعیف از امنیت پایینی برخوردار است.

گرید دیگر دربهای ضد سرقت ایرانی ارزان، با توجه به اینکه استراکچر داخلی آن فلزی است لذا مستحکم تر در مقابل دیلم کردن دربها میباشد .ولی ضخامت چهارچوب و کلاف درب در حدود دربهای ضد سرقت سبک چینی است .

گرید دیگر اینگونه دربهای ضد سرقت ایرانی که از ضخامت چهارچوب به مراتب بالاتری نسبت به سریهای قبل دارا است و همچنین از قفلهای ساخت ترکیه استفاده میشود و این سری از تمام دربهای ضد سرقت ارزان امن تر است .

درب ضد سرقت آتاک درب، دارای درب های ضد دیلم، جنس یراق ها، یراق کاله ترکیه با 5 سال گارانتی که این نوع برند بهترین کیفیت یراق را دارد، داخل درب شبکه فولادی با ورق سراسری که ضخامت ورق یک و نیم میل می باشد.

مهمترین مشخصات فنی درب های ضدسرقت سفید

مهمترین مشخصات فنی درب ضد سرقت سفید رنگ به شرح زیر است: – یک ورق فولادی ضخیم در ساخت فریم این درب ها به کار رفته است. – در قسمت های داخلی این درها دو ورقه فولادی سرتاسری به ضخامت ۲ میلی متر به کار رفته است. – دارای عایق صوتی-حرارتی از جنس یونولیت فشرده هستند. – روکش این درب ها از جنس چوب راش یا گردوی ۱۲ میل طبیعی و رنگ پلی اورتان ترکیه است. – در ساخت آنها پلاستوفوم یا پشم سنگ نسوز استفاده شده و به همین علت در برابر آتش سوزی عایق و مقاوم هستند. – در برابر حوادث غیرمترقبه مانند زلزله مقاوم هستند.

میان دنیای رنگارنگ و زیبای رنگ ها، رنگ سفید جذابیت بسیار زیادی در بین افراد مختلف دارد. بر اساس آنچه که در روانشناسی رنگ ها آمده است، به طور کلی رنگ سفید رنگی است که استرس را کاهش می دهد و با حس آرامش و شادی همراه است.

درب ضد سرقت ترک آتاک درب ایران، عرضه کننده درب های ضد سرقت سفید بسیار شیک و جنس بسیار مرغوب می باشد.

سبک نئو کلاسیک


درب ضد سرقت سبک نئو کلاسیک در دهه 1750 در انگلیس و فرانسه ظهور کرد این سبک برای افرادی با ظاهر ، سلیقه و وضعیت خاص ایجاد شده است.در این سبک  استفاده زیاد از مبلمان ، گل و وسایل تزئینی ، جایی ندارد .

این سبک شامل استفاده از ترکیبات رنگی طبیعی بدون سایه روشن و براق است. برخی از ویژگی های کلاسیک مانند  قالب های گچبری، آینه ها و الگوهای کلاسیک نیز از ویژگی های ضروری نئوکلاسیسم است.

جهت ایجاد سبک نئو کلاسیک فضایی وسیع با سقف بلند و پنجره های بزرگ مورد نیاز است و این ویگی ها به وسیله ی این سبک تقویت می شود. 

سبک نئوکلاسیک تلفیقی از سبک مدرن را نیز در خود دارد و براساس قوانین متقارن استفاده می باشد. در این سبک دیوار ها با تابلو ها و قالب های هندسی به همراه تزئینات ساده ای از گل آرایی تزئین می‎شوند.

کف اتاق از جنس پارکت از جمله بایدهای این سبک هست.

در این سبک (نئو کلاسیک ) پنجره ها و درهای ورودی عموما با استفاده از عناصر گچبری ساده تزئین می شوند.

در این سبک استفاده از مبلمانی ساده و دارای چوب های طبیعی ظریف بسیار حائز اهمیت است بر همین اساس مجموعه ی آتاک درب ایران با نظر گرفتن طراحی های ظریف در درب های ضد سرقت و درب لابی تلاشی مضاعف جهت تناسب گروهی از محصولات خود با این سبک داشته است.

در این سبک جهت حفظ تعادل و سادگی تنها اثاثیه ضروری به کار می‎روند. مبل ، چند صندلی و یک قفسه کتاب در پذیراییو در اتاق خواب تخت خواب ، صندلی، قفسه و کمد قرار می گیرند.

در طراحی نئو کلاسیک با استفاده از رنگ های طبیعی مانند خاکستری ، بژ و کرم، سفید ، طلایی ونقره ای و غیره اثری مجلل و شیک ایجاد می شود. عناصر مورد استفاده ساده و مدرن اند. مارکت های چوبی از جمله بایدهای این سبک است و تلفیق این پارکت ها با درب های ساده و متقارن ساخته شده از چوب طبیعی زیبایی دکوراسیون را تکمیل می نماید.

طریقه نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن و بتن ریزی


دو مرحله وجود دارد که اولی نصب چهارچوب در است و مرحله دوم اتصال درب ضد سرقت بوسیله لولا به فریم انتظار می باشد.

مرحله اول: اولین مرحله ساخت چارچوب برای درب است باید از پروفیل ۴*۱۰ یا ۴*۸ استفاده شود. این چارچوب باید به گونه ای باشد که اتصال درب به دیوار را بسیار محکم کند و ابعاد داخل فریم انتظار باید از ابعاد درب بزرگتر باشند. قبل از سفید کاری چهارچوب باید نصب شود. اندازه گیری کاملا دقیق ابعاد در نصب درب ضد سرقت بسیار مهم است و عایق کاری ضد زنگ چارچوب حتما باید انجام شود.

بهتر است که درب را  قبل از نصب باز کرده و چند مرتبه قفل و شب بند آن را باز و بسته کنید تا از عملکرد صحیح سیستم قفل اطمینان حاصل کنید. سپس درب را از قسمت پشت (قسمتی که باله ندارد) وارد چارچوب نموده و آن را کاملا تراز و شاقول کرده و درب را چند مرتبه باز و بسته کنید و از عملکرد مناسب آن اطمینان حاصل کنید،بعد از اطمینان مجدد از تراز و شاقول بودن، درب را از محل سوراخ های تعبیه شده در قسمت داخلی چارچوب با چند خال جوش موقتا نصب کنید. پس از نصب موقت صحت عملکرد درب را کنترل کنید و سپس اقدام به جوش دادن کامل نمایید.

شرکت آتاک درب نمایندگی انحصاری درب ضد سرقت ترک اصل را دارد. پیشنهاد ما برای شما اینست که به سایت اصلی این شرکت مراجعه کرده و مقالات مارا مطالعه فرمایید


سیستم ضد سرقت درب برای امنیت ساختمان

 

 

آتاک درب، دارای قفل درب ضد سرقت هوشمند می باشد، که قابل شناسایی افراد خانه را دارد. برای هر سیستم کنترل دو عملکرد اساسی وجود دارد, اولی کسب اطلاعات از اطراف مانند کارخانه , با استفاده از ابزار الکترونیکی مانند سنسور برای مدیریت این داده هااست و دومی استفاده از این داده ها و نتایج آن ها روی دستگاه های مرتبط است.کنترل دسترسی الکترونیکی بر اساس سه سوال است: چه کسی, کجا و چه موقع. با در ذهن داشتن این مساله, سیستم کنترل دسترسی الکترونیکی تعیین میکند چه کسی به چه دربی در چه زمانی دسترسی داشته باشد. افراد مسئول با ” عبورنامه” شناخته می شوند, که می تواند کارت, اثر انگشت و یا شماره شناسایی شخصی باشد. هر عبورنامه دارای نشانگر منحصربفردی برای هویت فرد است و مانند پاسپورت عمل می کند. آتاک درب دارای درب ضد سرقت و درب لابی مجهز به قفل های الکترونیکی هوشمند است.

هدف نهایی گسترش قفل های الکترومغناطیسی درب ها این است تا خصوصیات امنیتی تمام بنای ساختمان به کنترل مدیریت مناسبی مجهز شود. چگونه می توان امنیت درب های مکان های مهم،از پارکینک های اتومبیل،مراکز خرید،دفاتر شرکت های بزرگ تا فرودگاه ها،بانک ها وکارخانه های هسته ای برقی،وقتی که آنها در خانه ها یا سر کار نیستند را بهبود ببخشید؟ از برنامه نویسی برای قفل کردن یا بازکردن درب ها بوسیله ی کامپیوتر تمرکز دارد.در رابطه با “بخش های زمانی” برای افزایش امنیت، برنامه نویسیParallel Portبوسیله ی Visual Basic 6.0انجام می شود.در این مقاله بوسیلۀ LEDها،مدارهای الکترونیکی،فقل های مغناطیسی،ایستگاه های تقویت،سنسورها وچندین سیستم های مکانیکی برای نشان دادن واکنش های خروجی و ورودی دستگاه ها،هم نرم افزار و هم سخت افزار برای سیستم توسعه یافتند.