وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

فروش درب ضد سرقت لابی

درب لابی ساخت شرکت آتاک درب به سایزها و مدل های مختلف ساخته و تولید می شوند. درب اصلی ساختمان و یا درب ورودی ساختمان یک و نیم لنگه، درب ورودی لنگه وسط و درب لابی نیم گرد و حلال زینتی می باشد.

درب ورودی یک و نیم لنگه

حداقل فضای مورد نیاز جهت ساخت این نوع درب ها ۱۴۰ سانتی متر می باشد و در مدل های مختلف شیشه خور و بدون شیشه ساخته می شود در صورتیکه در این نوع درب ها نیم لنگه ثابت باشد امنیت ضد سرقت بودن درب ضد سرقت حفظ خواهد شد اما در صورتی که نیم لنگه باز شوباشد امنیت خاصی نداشته و مانند درب معمولی عمل خواهد کرد طراحی این نوع درب ها بر اساس الگو های روز دنیا انجام می شود.

درب ورودی اصلی لنگه وسط

درب لابی لنگه وسط که به عنوان درب ورودی اصلی است حداقل فضای لازم جهت نصب و تولید ان ۱۹۵ سانتی متر می باشد و طراحان و پیمانکاران می بایست در طراحی اولیه خود در صورتی که به دنبال دربی بزرگ می باشند حتما باید فضای خواسته شده در این مقاله را مد نظر قرار دهند بازشوی مفید این نوع درب ها ۱۰۰ سانتی متر خواهد بود و دو لنگه دو طرف راست و چپ ثابت خواهند بود

درب لابی نیم گرد و حلال زینتی

جهت اجرای این نوع درب ها حداقل ارتفاع ۲۸۰ سانتی متر و عرض ۱۷۰ سانتی متر مورد نیاز می باشد و کل چارچوب بصورت یک تیکه چوبی خواهد بود و قابلیت نصب جای لامپ را نیز دارد و بدین ترتیب با انتخاب رنگ و متریال چوب و به کار بردن روشنایی در چوب زیبایی خاصی در طرح دیده خواهد شد لذا به شما در صورتیکه جزء انسان های سخت پسند هستید این نوع درب های لوکس را توصیه میکنیم.

درب اتاقی چوبی

سبک طراحی داخلی و تاثیر آن بر درب اتاق خواب – درب چوبی اتاق

در گذشته خانه های ایرانی به سبک معماری سنتی ایرانی با درب چوبی اتاق طراحی می شد. شیشه های رنگی، طاق های قوسی شکل، فرش های دستبافت، گچ بری های زیبا معروف ایرانی از شاخصه های  اصلی این  نوع سبک بود.

اواخر دوره ی قاجار و پهلوی سبک های کلاسیک اروپایی ، فرانسوی و پهلوی، ابتدا در طراحی کاخ ها و خانه های درباری و سپس در زندگی مردم طبقه ی متوسط و فرو دست جامعه وارد شد و تا سال ها تلفیق نادرست المان های سنتی با دیگر سبک های وارداتی در معماری کشورمان به چشم می خورد ، در دهه های اخیر که معماری و طراحی داخلی به صورت جدی تری به شکل یک علم مطرح شد و مورد توجه همگان قرار گرفت سازندگان و طراحان بیشتری به انجام پروژه با سبک های مختلف روی آوردند.

قدم اول در انتخاب درب اتاقی، انتخاب سبک طراحی داخلی منزل بر اساس نمای بیرونی و داخلی ( اعم از کف پوش ،گچ بری ، دیوارپوش ، طراحی لابی ،نما، کف ساختمان، راهرو ها و طراحی کلی واحد ها ) و سلیقه ی شخصی صاحبان منزل است.

انواع سبک طراحی شامل  کلاسیک، مدرن، مدرن امروزی، روستیک، صنعتی، ترانزیشنال، مینیمالیسم، اسکاندیناوی، مدرن میان قرن، بوهمین ،فرانسوی ،  همپتون و سنتی ایرانی می باشد.

درب ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب

درب ضد سرقت سوپر لوکس ضد آفتاب و ضد آب مناسب مناطق جنوب و شمال کشور با چارچوب کشویی و ثابت تولید و روانه بازار می گردد این درب های ضد سرقتی لوکس بسیار سنگین می باشند و جهت اشخاصی که دنبال درب لوکس می گردند بسیار توصیه می گردند اتاک درب تنها شرکتی است که درب ضد اب واقعی تولید می نماید.

طبق نیاز بازار و سلیقه مشتریان کلیه درب های سری pk از سری مدل های جدید ساخت اتاک ترکیه به سفارش اتاک درب ایران تولید می گردد. در واقع این درب ها درب ضد سرقت ترک اصل می باشد. این سری از درب ضد سرقت مناسب مناطق شمالی و مناطق جنوبی کشور بوده و جهت استفاده در آب و هوای شرجی و بارانی به سفارش این شرکت تولید می گردد و جهت فروش در این مناطق تهیه شده است و طبق بررسی های ازمایشی بعمل امده توسط کارشناسان این شرکت این نوع درب ها حداقل 70% مانع جذب رطوبت و گرما می گردد. روند ساخت این نوع محصولات به شکلی می باشد که در تولید و مونتاژ این سری از درب ها به جز لایه های اصلی محافظتی در ساخت ان ها از موادی جهت بهینه سازی مقاومت درب در برابر افتاب مستقیم و اب باران استفاده شده است. آتاک درب اکیدا جهت مناطق شمالی و جنوبی کشور این نوع درب هارو توصیه نموده و بعنوان تولید کننده و وارد کننده مستقیم این نوع درب لابی و ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب بعنوان اولین شرکت پیشگام در این زمینه می باشد. درب های مذکور قابلیت خوبی را نیز جهت مقاومت در برابر خراش نیز نشان داده که خود از جمله مزیت های مهم این نوع درب ها می باشد. از طرفی با توجه به رویکرد مشتریان به سمت درب های ضدسرقت مدرن، تلفیق مناسبی از این درب ها با طرح های شرکت آتاک درب خواست این دسته از مشتریان را نیز مورد توجه قرار داده است.

درب ها برحسب شرایط مختلف دارای انواع متفاوتی هستند

درب ها برحسب شرایط زیر دارای انواع مختلفی هستند   .
1- محل قرارگیری :به طور کلی درب ها از نظر محل قرار گیری به دو دسته کلی درب های خارجی و درب های داخلی تقسیم می گردند.
2- تعداد لنگه:
درب چوبی یک لنگه، درب چوبی دو لنگه یا بیشتر
3- جهت بازشو درب چوبی: مانند درب چوبی یک لنگه از نظر محل قرار گیری لولا به درب های راست که با دست راست به سمت خارج باز می شود ودرب های چپ که با دست چپ به سمت خارج باز می شوند . معمولاً بازشوها به طرف داخل است و جزء محل های که از 20 نفر بیشتر جمعیت داشته باشد .که در این صورت به سمت خارج باز می شود.

درب ضد سرقت ترک که شرکت آتاک درب ایران نمایندگی درب ضد سرقت آتاک ترکیه را دارد، دارد. تنوع فراوانی در درب های ضد سرقت با کیفیت بالا و تنوع قیمت برای مشتریان دارد. درب ضد سرقت آتاک درب از لحاظ امنیتی و زیبایی در درجه بسیار بالایی قرار دارد و در صورت بروز مشکل هر چند کوچک، این درب ها تا 15 سال گارانتی دارند.

سازه فلزی درب ضد سرقت اتاک در ایران

 

استانداردهای مختلف چارچوب در راستای تولید انواع اسکلت و سازه فلزی درب های موجود بازار در دو بخش دسته بندی می گردد که شرکت اتاک درب هر دو نوع فوق را تولید می نماید.
چارچوب کشوی مزیت های خاصی دارد که در این مقاله به ترتیب ان ها را برای مشا بیان خواهیم کرد.
چارچوب کشویی
درب ضد سرقت به جهت اینکه بسیار مناسب با سازهای قدیمی که درب دارند و می خواهند درب خود را عوض کنند بسیار مناسب می باشد در این نوع چارچوب که اصلاه بدون تخریب نامیده می شود نیازی به تخریب وجود ندارد.
درب ضد سرقت اصولا با چارچوب کشویی قیمت بسیار بالاتری نسبت به درب با چارچوب ثابت دارد که حدود تغغیرات 25 درصد می باشد.
به دلیل ساختاری که این نوع چارچوب ها دارند قابلیت انعطاف و بازشو به اندازه قطر دیوار مشتری را دارد که این خود یک مزیت اساسی می باشد. می توان به درب ضد سرقت ترک اشاره کرد که کلیه درب های ساخت کشور ترکیه بر پایه چارچوب کشویی تولید و روانه بازار می گردند.

درب ضد سرقت ترک که شرکت آتاک درب ایران نمایندگی درب ضد سرقت آتاک ترکیه را دارد، دارد. تنوع فراوانی در درب های ضد سرقت، درب لابی، درب داخلی و واحد و اتاقی با کیفیت بالا و تنوع قیمت برای مشتریان دارد. درب ضد سرقت آتاک درب از لحاظ امنیتی و زیبایی در درجه بسیار بالایی قرار دارد و در صورت بروز مشکل هر چند کوچک، این درب ها تا 15 سال گارانتی دارند.

اتاک درب حاصل بهترین تجربیات متخصصین درب ضد سرقت اتاک درب در زمینه تعویض درب ایمنی قدیمی(درب ضد سرقت) می باشد که دارای مجموعه درب های ضد سرقت با کیفیت بالا و قیمت درب ضد سرقت مناسب که مورد پسند مشتریان است، می باشد.