وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

درب اتاق

اهمیت انتخاب درست درب ضد سرقت زمانی مشخص می شود که بدانیم درب اتاق خواب ها موجب زیباتر شدن منزل می گردد. سبک طراحی داخلی خانه بر نوع درب اتاق تاثیر می گذارد. انواع سبک طراحی شامل  کلاسیک، مدرن، مدرن امروزی، روستیک، صنعتی، ترانزیشنال، مینیمالیسم، اسکاندیناوی، مدرن میان قرن، بوهمین ،فرانسوی ،  همپتون و سنتی ایرانی می باشد که هر کدام درب اتاق مناسب به خود دارد. به عنوان مثال، درب بیروت، درب ممفیس، درب ونکوور، درب وروشو، درب بدروم، درب پراگ و درب آلانیا می باشد. بودجه ی در نظر گرفته شده نیز دومین پارامتر مهم در خرید درب اتاقی می باشد. همانطور که می دانید ام دی اف در ساختار بسیاری از درب ها استفاده می شود بنابراین نوع ام دی اف عامل تعیین کننده در قیمت درب اتاق می باشد، برای مثال اگر در ساختار درب از ام دی اف وا نا چای تایلند (که به جهت متریال و تکنولوژی تولید جز بهترین ام دی اف ها می باشد) استفاده گردد قطعا آن درب، نسبت به درب اتاقی که از ام دی اف بی کیفیت تری که دارای اعوجاج سطح می باشد گران تر خواهد بود.

عمر محصولات HPL ،HDF , PVC معمولا کم است و برای کوتاه مدت مناسب  می باشد، همچنین این درب ها روی چهارچوب آهنی نصب می گردد. یه نکته بسیار مهم درباره این درب این است که هنگامی که روی چهارچوب های قدیمی نصب می شوند، با کمی انحراف و خطا نسبت به چهارچوب می ایستند.

درب تمام چوب : که از ساخته شدن ، بائو و پاسار های چوبی، قاب های تونیک  و الوار منظم تشکیل شده اند از لحاظ زیبایی بدون رقیب اند؛ ایراد درب های چوبی این است که به توجه و نگهداری مداوم نیاز دارند و بعد از چند سال باید مجدد رنگ شوند. برای مشاهده انواع درب چوبی اتاق به صفحه درب داخلی مراجعه فرمایید.

درب روکش چوب : که از پرس روکش های طبیعی و آلپی چوب روی صفحه های فیبری مانند پلای وود و  ام دی اف حاصل می شود اصولا بخاطر این نوع صفحات دارای وزن سنگینی می باشد و این وزن بالا از معایب این درب به حساب می آید اما ظاهر بسیار زیبایی دارند.

درب WPC :WPC در صورت ساخت صحیح ترکیبات پلیمری با روکش چسبانده شده روی آن  عمر بالایی از محصول را ارایه می دهند ولی در ایران تنوع این محصول پایین بوده و همچنین شرکت های سازنده فرمول ساخت درب را برای پایین آوردن قیمت تمام شده دستکاری می کنند، که نتیجه ی آن عدم الصاق مناسب روکش و بدنه درب و یا پایین آمدن عمر سلولی آن می گردد.

درب روکش چوب : که از پرس روکش های طبیعی و آلپی چوب روی صفحه های فیبری مانند پلای وود و  ام دی اف حاصل می شود اصولا بخاطر این نوع صفحات دارای وزن سنگینی می باشد و این وزن بالا از معایب این درب به حساب می آید اما ظاهر بسیار زیبایی دارند.

سبک نئو کلاسیک

درب ضد سرقت سبک نئو کلاسیک در دهه ۱۷۵۰ در انگلیس و فرانسه ظهور کرد این سبک برای افرادی با ظاهر ، سلیقه و وضعیت خاص ایجاد شده است.در این سبک  استفاده زیاد از مبلمان ، گل و وسایل تزئینی ، جایی ندارد .

این سبک شامل استفاده از ترکیبات رنگی طبیعی بدون سایه روشن و براق است. برخی از ویژگی های کلاسیک مانند  قالب های گچبری، آینه ها و الگوهای کلاسیک نیز از ویژگی های ضروری نئوکلاسیسم است.

جهت ایجاد سبک نئو کلاسیک فضایی وسیع با سقف بلند و پنجره های بزرگ مورد نیاز است و این ویگی ها به وسیله ی این سبک تقویت می شود. 

سبک نئوکلاسیک تلفیقی از سبک مدرن را نیز در خود دارد و براساس قوانین متقارن استفاده می باشد. در این سبک دیوار ها با تابلو ها و قالب های هندسی به همراه تزئینات ساده ای از گل آرایی تزئین می شوند.

در این سبک استفاده از مبلمانی ساده و دارای چوب های طبیعی ظریف بسیار حائز اهمیت است بر همین اساس مجموعه ی آتاک درب ایران با نظر گرفتن طراحی های ظریف در درب ضد سرقت و درب لابی تلاشی مضاعف جهت تناسب گروهی از محصولات خود با این سبک داشته است.

در طراحی نئو کلاسیک با استفاده از رنگ های طبیعی مانند خاکستری ، بژ و کرم، سفید ، طلایی ونقره ای و غیره اثری مجلل و شیک ایجاد می شود. عناصر مورد استفاده ساده و مدرن اند. مارکت های چوبی از جمله بایدهای این سبک است و تلفیق این پارکت ها با درب های ساده و متقارن ساخته شده از چوب طبیعی زیبایی دکوراسیون را تکمیل می نماید.

هدف مجموعه آتاک درب

در این میان مجموعه ی درب ضد سرقت ترک آتاک درب ایران تنها با هدف تامین امنیت کاربران و بهبود هر چه بیشتر کیفیت با وجود تمام محدودیت ها در تامین مواد اولیه قادر به تولید درب هایی است که در مقایسه با درب های چینی و ایرانی موجود در بازار نه تنها امنیت بسیار بالاتری دارد بلکه از بهترین رنگ ها در تولیدات خود استفاده میکنند و همچنین با حفظ کیفیت درب های ضد سرقت ترک قیمت مناسب تری را دارند و نیز ارائه دهنده انواع درب لابی، درب داخلی، درب ضد سرقت می باشد.

بنابراین و باتوجه تمامی موارد ذکر شده درب های ضد سرقت ارزان در بازار چه ایرانی و چه چینی در در رنج محصولات مجموعه ی آتاک درب ایران نمی باشد زیرا قیمت پایین درب های ضد سرقت میتواند نتایج جبران ناپذیری را برای مصرف کنندگان و در نهایت اعتبار مجموعه ی ما داشته باشد.

درب لابی لنگه وسط

یکی از خدماتی که درب ضد سرقت آتاک ارائه می دهد ساخت درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید با زیر ساخت داخلی درب فلزی است. در نظر گرفتن معیارهای اولیه برای درب با توجه به شرایط محیطی و طرح کلی بنا و معماری طرح ساختمان باعث میشود بتوانید در زمان انتخاب و خرید ، در سفارش خود را بر اساس نوع معماری و دکوراسیون ساختمان و یا ویلای خود انتخاب بهتری داشته باشید.

امروز در ویلاهای کلاسیک و مدرن با توجه به اهمیت امنیت علاوه بر زیبایی ظاهر درب ضد سرقت بودن نیز در نظر گرفته می شود دقت داشته باشید استفاده از شیشه های سکوریت و همچنین حفظ بین شیشه ها از اصول اولیه ساخت می باشد که آتاک درب با رعایت کلیه موارد دربی زیبا و ایمن برای شما تولید و نصب می کند.

درب ضد سرقت لابی دارای ابعاد متفاوتی هستند و می توان با توجه به نیازمشتری و ابعاد ساختمان، به صورت 2 لنگه بازشو، 1.5 لنگه بازشو و تک لنگه بازشو با 2 نیم لنگه ثابت در دو طرف درب اجرا کرد.

درب لابی لنگه وسط که به عنوان درب ورودی اصلی است حداقل فضای لازم جهت نصب و تولید ان ۱۹۵ سانتی متر می باشد و طراحان و پیمانکاران می بایست در طراحی اولیه خود در صورتی که به دنبال  دربی بزرگ می باشند حتما باید فضای خواسته شده در این مقاله را مد نظر قرار دهند بازشوی مفید این نوع درب ها ۱۰۰ سانتی متر خواهد بود و دو لنگه دو طرف راست و چپ ثابت خواهند بود.

درب ورودی لنگه وسط با شیشه های دو طرف و یا یا کتیبه های دو طرق این نوع درب لابی ضد سرقت مناسب حهت عرض های ۲متر به بالا می باشند و برای تولید ان می بایست حداقل سایز ورودی شما ۲متر باشد .

انواع رویه درب ضد سرقت

 

رویه برجسته اکونومی

جنس این رویه ها از ام دی اف روکش شده با راش یا گردو است. طرح های زیبایی بر روی این رویه ها به وسیله دستگاه سی ان سی اجرا می شود و سپس رویه نهایی بر روی ام دی اف درب ضد سرقت چسبانده می شود.

رویه های برجسته لوکس

جنس این رویه ها از ام دی اف هایی با ضخامت ۸ یا ۱۰ میلیمتر است. این رویه ها از چوب راش یا گردو ساخته می شوند که پروفیل های روکش شده ای بر روی آنها چسبانده شده است. رویه های برجسته لوکس ایرانی در ابعاد ۸ میل و درب های آلتین معمولا در ابعاد ۱۰ میل به بازار عرضه می شوند.

رویه درب ضد سرقت CNC

برای درب ضد سرقت و درب لابی معمولا روکش هایی چوبی از جنس ام دی اف با ضخامت ۸ یا ۱۰ میلیمتر نصب می شود. جنس این رویه ها از جنس چوب راش یا گردو می باشد. بر روی این رویه ها نیز طرح های متنوعی به وسیله دستگاه سی ان سی اجرا می شود که زیبایی درب را دوچندان میکند. رویه پس از چسبانیدن با رنگ های پلی ارتان یا پلی استر رنگ آمیزی می شود.

رویه PVC

جنس این رویه ها از ام دف خام است که به وسیله دستگاه سی ان سی بر روی آن طرح های متنوعی حکاکی می شود. وقتی کار حکاکی تمام شد رویه را در دستگاه ممبران پی وی سی پرس می کنند. دستگاه ممبران انواع طرح های چوب را روی رویه ایجاد میکند.

رویه های ملامینه

جنس این رویه ها از ام دی اف هایی با ضخامت ۵ تا ۸ میلیمتر است. مشخصه باررز این رویه ها وجود یک ورق نازک ملامینه پرس شده بر روی آنهاست.