وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

درب با روکش PVC

این نوع درب ضد سرقت از جنس ام دی اف می باشد که روکش آن از جنس پی وی سی (pvc) می باشد که درب "ام دی اف روکش پی وی سی بیشتر به عنوان " درب ورودی " یا درب لابی کاربرد دارد

«پی وی سی» مقاومت بالایی در مقابل رطوبت دارد به طوری که ورق های پی وی سی با ضخامت های 16 میل را برای ساخت کابینت سرویس های بهداشتی و کابینت زیر سینک آشپزخانه به کار می برند. همین موضوع باعث شده است که درب های روکش پی وی سی را هم به اشتباه به عنوان درب پی وی سی و ضد آب معرفی کنند در حالی که ورق های پی وی سی ضد آب کلاً پی وی سی می باشند اما ورق های به کار برده شده در ساخت درب ضد سرقت در واقع ورق های ام دی اف می باشند که با پی وی سی به ضخامت های 0.4 و 0.2 میلی متر روکش شده اند.

به این نکته نیز باید دقت کرد که آب از سطح روی درب غیرقابل نفوذ می باشد. اما در صورتی که کلاف درب پی وی سی نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد کرد و همان اتفاقی که برای سایر درب ها از جمله درب های اچ دی اف و ام دی اف و اچ پی ال می افتد برای این درب ها هم پیش خواهد آمد و در صورت روکش شدن کلاف، کلاف هر چند که نفوذ رطوبت کمتر خواهد شد ولی به دلیل هماهنگ نبودن روکش از محل به هم رسیدن روکش ها امکان نفوذ آب وجود دارد.

به عنوان مثال در مکان هایی که رطوبت دارد مانند حمام، به علت وجود بخار آب و سطح دمای بالا رطوبت به ورق ام دی اف نفوذ کرده و در نتیجه باعث باد کردن در و جدا شدن روکش پی وی سی از ام دی اف زیرین می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد