وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

وبلاگ تخصصی درب ضد سرقت آتاک درب ایران

درب ضدسرقت، درب داخلی ، درب لابی

درب آکوستیک ضد صدا

از مهمترین عوامل نشت صداهای مزاحم به داخل محیط کار یا محل زندگی درب ها هستند . درب های ساخته شده برای محیط زندگی و ادارات ، معمولا با پوشش داخلی شبکه هانیکام و روکش ام دی اف یا اچ دی اف که قاعدتا ۳ میل یا ۵ میل هستند ساخته می شوند . این موضوع باعث نشت صدای مزاحم توسط این درب ها به داخل محیط کار یا داخل منازل می شود . یکی از راهکارهای مهم در به حداقل رساندن این صدا ها ، استفاده از درب های آکوستیک ( ضد صدا ) با پوشش داخلی عایق صوتی از جمله : مینرال وول ، فوم پلی یورتان ، فوم الاستومری ، پلی استایرن است.

درب های معمولی در اکثر موارد با چهارچوب ( فریم آهنی یا چوبی ) کاملا انطباق ندارند ( به دلیل پیچیدگی یا تاب خوردگی درب یا فریم ) و این موضوع باعث ایجاد درز بین درب و چهارچوب خواهد شد . این درزها در بعضی مواقع به حدی هستند که به راحتی فضای پشت درب از میان این شکاف ها قابل رویت بوده و همین امر سبب می شود که صدای مزاحم از محیطی به محیط دیگر براحتی انتقال یابد . ساخت درب های آکوستیک ( ضدصدا ) با چهارچوب های چوبی متناسب با درب ساخته شده ، از دیگر راهکارهای اساسی جهت کاهش صدا می باشد .
از این رو میتوان گفت طراحان شرکت درب ضد سرقت آتاک درب با در نظر گرفتن تمامی استانداردها و با بهره گیری از برترین و با کیفیت ترین مصالح ، گام های بزرگی را در جهت تولید درب های ضد سرقت در عین حال عایق صدا و حرارت و درب ضد صدا برداشته اند .  

یکی از روشهای معمول جهت آکوستیک کردن درب ، لمسه کاری یا لمسه دوزی درب است . معمولا برای آکوستیک درب ها به روش لمسه کوبی ، ازمواد زیر انجام می شود : استفاده از پارچه های مخمل و چرم های مصنوعی درجه یک برای روکش درب / استفاده از عایق اسفنجی با چگالی مناسب جهت ایزوله سطح درب / و استفاده از گل میخ های ساده و قلم کاری شده ، دکمه های همرنگ پارچه یا چرم مصنوعی ، گل پیچ های آبکاری شده جهت لمسه درب . این روش علاوه بر آکوستیک درب ، شکل ظاهر زیبایی برای درب ها ایجاد می کند . 

 

درب آکوستیک ، درب ضد صدا ، درب عایق صدا بیشتر در ورودی و خروجی سینماها ، سالن‌های همایش ، سالن اجتماعات و درب لابی، استودیو ها ، اتاق های تأسیسات  و برق ، هتل ها ، بیمارستان ها ، اتاق سرور و دیتا سنتر و محیط‌ های اداری استفاده می شود.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد